Діагностика виховних стратегій батьків дитини дошкільного віку щодо попередження проявів девіацій
Date
2018Author
Крутій, К.Л.
Крутий, Е.Л.
Krytiy, K.L.
Кузьма, І.І.
Кузьма, И.И.
Kuzma, І.І.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті висвітлено актуальні проблеми профілактичної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Обґрунтовано шляхи діагностики виховних стратегій батьків дитини, запропоновано варіанти вирішення виявлених проблем педагогами, соціальними педагогами, психологами, соціальними й медичними працівниками в Україні та в зарубіжних країнах. Акцентовано увагу на інтеграції зусиль батьків і закладів дошкільної освіти щодо попередження проявів девіацій, формування гармонії внутрішнього світу дитини, реалізації педагогіки Добра, педагогіки Серця, педагогіки Успіху В статье освещены актуальные проблемы профилактической работы с детьми, склонными к девиантному поведению. Обоснованы пути диагностики воспитательных стратегий родителей ребенка, предложены варианты решения выявленных проблем педагогами, социальными педагогами, психологами, социальными и медицинскими работниками в Украине и в зарубежных странах. Акцентировано внимание на интеграции усилий родителей и заведений дошкольного образования по предупреждению проявлений девиаций, формирования гармонии внутреннего мира ребенка, реализации педагогики Добра, педагогики Сердца, педагогики Успеха The article highlights the current problems of preventive work with children prone to deviant behavior. The ways of diagnosing the educational strategies of the parents of the child are substantiated, and options for solving the problems identified by teachers, social teachers, psychologists, social and medical workers in Ukraine and in foreign countries are proposed. The attention is focused on the integration of the efforts of parents and preschool education institutions for the prevention of manifestations of deviations, the formation of harmony in the inner world of the child, the implementation of the pedagogy of Good, the pedagogy of the Heart, the pedagogy of Success