Формування професійної готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності як одна з передумов підвищення ефективності підготовки фахівців
Abstract
У статті проаналізовано понятійний аспект професійної готовності майбутніх учителів, зокрема, готовності до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів. Зроблено висновок, що формування професійної готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності є однією з передумов підвищення ефективності підготовки фахівців. В статье проанализирован понятийный аспект профессиональной готовности будущих учителей, в частности, готовности к организации самостоятельной познавательной деятельности школьников. Сделан вывод, что формирование профессиональной готовности будущих учителей физико-математических дисциплин к организации самостоятельной познавательной деятельности является одной из предпосылок повышения эффективности подготовки специалистов. The concept aspect of professional readiness of future teachers is analysed in the article, including to readiness to organization of independent cognitive activity of schoolboys. A conclusion is done, that forming of professional readiness of future teachers of physical and mathematical disciplines to organization of independent activity is one of pre-conditions of increase of efficiency of preparation of specialists.