Кафедра англійської філології
Browse by
Recent Submissions
-
Гендерні та інтермедіальні виміри постмодерністського тексту (на матеріалі оповідань Анджели Картер)
(Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації., 2021)Стаття присвячена творчому доробку британської письменниці Анджели Картер. Зокрема, увагу зосереджено на вивченні одної із головних тем, яку розробляла письменниця у своїх творах – темі гендерних ролей. Розвиваючи гендерну ... -
New Challenges Imposed by the Pandemic on a Ukrainian University
(Arab World English Journal (AWEJ) Special Issue, 2021)The article’s main aim is to highlight the challenges English language education faced in Ukraine after the outbreak of the pandemic. Since Ukrainian education had traditionally been face-to-face before the crisis, and ... -
Формування суб'єктності майбутнього вчителя як одна із педагогічних умов його підготовки до творчої самореалізації в професійній діяльності
(Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр., 2008)Проведено аналіз суб'єктності майбутнього вчителя з урахуванням специфіки викладання англійської мови. Визначено конкретні механізми та методичні напрями формування суб'єктності студента на базі занять з ОПМ: ціле покладання, ... -
Цілепокладання як фактор ініціювання самоорганізації майбутніх учителів у навчальній діяльності
(Наука і освіта, 2008)У статті досліджено взаємозв’язок між організацією цілепокладання у навчальному процесі та самоорганізацією майбутнього вчителя; проаналізовано умови та можливі стратегії ціле покладання; розглянуто технологію продуктивного ... -
Foreign Language Anxiety: Classroom VS Distance Learning
(Universal Journal of Educational Research, 2020)Anxiety is a powerful affective factor that makes a negative impact on the foreign language learning and performance. It is important to be aware of the learning conditions that can influence the foreign language anxiety ... -
The Legacy of a Pandemic: Lessons Learned and . . .Being Learned
(North American Community: Uniting for Equity Journal of Interdisciplinary Education, 2021)Ukrainian education has traditionally been face-to-face. It has been criticized for the slow integration of technology and web-based instruction into teacher preparation. The following factors have contributed to a resistance ... -
Ukrainian universities under the pressure of pandemic: the effects of pandemic on teacher leadership, self-education and life-long learning
(Proceedings of 6th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All”. Sakarya University., 2020)В статье раскрыто влияние пандемии на украинское образование. Во время пандемии украинские университеты столкнулись с большими проблемами, чем учебные заведения других европейских стран. Авторы раскрывают причины, вызывающие ... -
English Language Education at Ukrainian University: Interdisciplinary Aspect
(Arab World English Journal: Special Issue on English in Ukrainian Context., 2020)The main aim of the article is to consider the interdisciplinary aspect of English language education of pre-service teacher training at Ukrainian university. Since it is a review article, the paper intends to address the ... -
Етимологічні та лінгвістичні особливості концепту SUCCESS в англомовному економічному дискурсі
(Наукові записки ВДПУ імені М.Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство): збірник наукових праць/ гол.ред. Є.Б.Барань. Випуск 31. Вінниця: ТОВ»фірмаПланер», 2020)У статті розглянуто етимологію лексем success / успіх, представлену в етимологічних словниках української та англійської мов. Проаналізовано репрезентацію концепту SUCCESS у сучасних англомовних публіцистичних онлайн ... -
Techniques and Strategies of Critical Thinking Development in the Process of ESL Teaching
(Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (89), Issue: 221–Budapest, 2020)This paper summarises a study focusing on the techniques and strategies of critical thinking development in the process of ESL teaching. In doing so, it aims to contribute to an important area of research regarding teaching ... -
Communicative Language Teaching
(Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020)The article considers the communicative methodology, or CLT, its principles, techniques and characteristics, as well as its impact on other approaches to learning foreign languages. According to the communicative language ... -
Content-Based Instruction
(Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020)The article notes that learning through content can make learning English more exciting and motivating. Students use the English language to achieve real goals, which makes them more independent and confident. Students can ... -
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ
(Вінниця : ТОВ «Друк плюс»,, 2020)Анотація. Навчання дорослих англійській мові є актуальним завданням сучасного освітнього процесу. У даній статті розглянуто питання, пов'язані з факторами зовнішньої та внутрішньої мотивації, причини, які спонукають до ... -
Influence of foliar feeding on the grain productivity of corn hybrids in the conditions of the right-bank forest-steppe of Ukraine
(Ukrainian Journal of Ecology, 2020)Ukraine is a large agricultural country with grain production of more than 60 million tons. At that, the percentage of tilled agricultural land reaches 80%, and in some regions even exceeds 90%. The environmental imbalance ... -
Фемінітиви у сучасному українському газетному дискурсі
(Science and Education a new Dimension (Philology)., 2020)Дослідження присвячене вивченню особливостей сучасного українського газетного дискурсу з позицій використання фемінітивів. У результаті аналізу, здійсненого на матеріалі газет «Дзеркало тижня», «Український тиждень» та ... -
Програма вибіркової навчальної дисципліни. Проблемні питання граматики сучасної англійської мови
(ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2020)Вибіркова навчальна дисципліна «Проблемні питання граматики сучасної англійської мови є складовою освітньо-професійної програми підготовки ступеня вищої освіти бакалавр галузі знань 01 Освіта / Педагогіка за ... -
Програма вибіркової навчальної дисципліни “Теоретична фонетика” для студентів ОКР бакалавр галузі знань 03 Гуманітарні науки спеціальності 035 Філологія. (Германські мови і літератури (переклад включно (англійська))
(ВДПУ ім.Михайла Коцюбинського, 2018)Курс теоретичної фонетики охоплює інформацію про основні напрями досліджень фонетики та фонології; сутність фонологічних процесів і просодичних явищ; фонетичну і фонологічну характеристики системи голосних і приголосних ... -
Письмовий науковий дискурс: робоча програма «Письмовий науковий дискурс» для студентів 1 курсу підготовки магістра за спеціальністю 014.021
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця,, 2020)Програма вибіркової навчальної дисципліни «Письмовий науковий дискурс» присвячена ознайомленню студентів із лексико-граматичніми особливостями англомовного наукового дискурсу та стратегіями побудови академічних текстів. ... -
Програма вибіркової навчальної дисципліни «Письмовий науковий дискурс» підготовки магістра галузі знань 01 Освіта/Педагогіка/Мова і література.
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2020)Програма вибіркової навчальної дисципліни «Письмовий науковий дискурс» присвячена ознайомленню студентів із лексико-граматичніми особливостями англомовного наукового дискурсу та стратегіями побудови академічних текстів. ... -
Робоча програма «Лексикологія» для студентів підготовки бакалавра за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови і літератури) (переклад включно) перша – англійська
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)Мосійчук Антоніна Вікторівна. Робоча програма «Лексикологія» для студентів підготовки бакалавра за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови і літератури) (переклад включно) перша – англійська. / А.В. Мосійчук. ; ...