Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії : монографія
Loading...
Date
Authors
Матяш, Ольга Іванівна
Матяш, О. И.
Matyash, O. I.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця : ФОП Легкун В. М.
Abstract
У монографії висвітлено теоретико-методичні та організаційно-педагогічні засади методичної підготовки майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії в умовах реалізації компетентнісного підходу.
В монографии показано теоретико-методические и организационно-педагогические основы методической подготовки будущего учителя математики к обучению учеников геометрии в условиях реализации компетентностного подхода.
The monograph shows the theoretical, methodological, organizational and pedagogical foundations of the methodical preparation of the future mathematics teacher for teaching pupils geometry in the context of the competence approach implementation.
В монографии показано теоретико-методические и организационно-педагогические основы методической подготовки будущего учителя математики к обучению учеников геометрии в условиях реализации компетентностного подхода.
The monograph shows the theoretical, methodological, organizational and pedagogical foundations of the methodical preparation of the future mathematics teacher for teaching pupils geometry in the context of the competence approach implementation.
Description
Keywords
математична компетентність; методична компетентність; майбутній учитель математики; вдосконалення методичної підготовки, математическая компетентность; методическая компетентность; будущий учитель математики; совершенствования методической подготовки, mathematical competence; methodical competence; future math teacher; methodical improvement training
Citation
Матяш О. І. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії : монографія / О. І. Матяш; науковий редактор д. пед. н., проф. О. І. Скафа. – Вінниця : ФОП Легкун В. М., 2013. – 450 с.