Професійний саморозвиток педагога: акмеологічний та аскіологічний методологічні підходи
Loading...
Files
Date
Authors
Фрицюк, В. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця : ВДПУ
Abstract
У статті досліджено проблему професійного саморозвитку педагогів у контексті акмеологічного та аксіологічного методологічних підходів. Акцентовано увагу на безперервному самовдосконаленні як ключовій складовій сучасної педагогічної освіти. Розглянуто акмеологічний підхід, що зосереджується на досягненні педагогами професійних «вершин» через розвиток творчого та професійного потенціалу, і аксіологічний підхід, який наголошує на формуванні ціннісних орієнтацій, що стимулюють саморозвиток. Зроблено висновок, що інтеграція цих підходів у підготовку майбутніх педагогів сприяє їх готовності до безперервного професійного саморозвитку.
Description
Педагогіка. Професійний саморозвиток педагога
Citation
Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток педагога: акмеологічний та аскіологічний методологічні підходи // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Вінниця : ВДПУ, 2025. Випуск 81. С. 27-31