Професійний саморозвиток педагога: акмеологічний та аскіологічний методологічні підходи

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Фрицюк, В. А.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця : ВДПУ

Abstract

У статті досліджено проблему професійного саморозвитку педагогів у контексті акмеологічного та аксіологічного методологічних підходів. Акцентовано увагу на безперервному самовдосконаленні як ключовій складовій сучасної педагогічної освіти. Розглянуто акмеологічний підхід, що зосереджується на досягненні педагогами професійних «вершин» через розвиток творчого та професійного потенціалу, і аксіологічний підхід, який наголошує на формуванні ціннісних орієнтацій, що стимулюють саморозвиток. Зроблено висновок, що інтеграція цих підходів у підготовку майбутніх педагогів сприяє їх готовності до безперервного професійного саморозвитку.

Description

Педагогіка. Професійний саморозвиток педагога

Citation

Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток педагога: акмеологічний та аскіологічний методологічні підходи // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Вінниця : ВДПУ, 2025. Випуск 81. С. 27-31

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By