Концепція користувача техніки для предметної компетентності майбутніх учителів технологій
Loading...
Date
Authors
Іванчук, А. В.
Радомський, Д. О.
Головін, Р. О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля»
Abstract
У статті розкрита суть користувацької концепції техніки. Для розгляду техніки була використана машина як її базовий компонент. Здійснено порівняння підходів до вивчення машини інженера-конструктора машинобудівної галузі та інженера-механіка. Користувач буде ефективно експлуатувати машину за умови сформованості уяви про спосіб дії її приводу. Привід машини як предмет вивчення зумовлює трансформацію визначень низки базових технічних понять.
Значення Мова Редагувати The article reveals the essence of the user concept of technology. To consider technology, a machine was used as its basic component. A comparison of approaches to studying a machine by a design engineer in the mechanical engineering industry and a mechanical engineer was made. The user will effectively operate the machine provided that he has an idea of the way its drive works. The drive of a machine as a subject of study determines the transformation of the definitions of a number of basic technical concepts.
Значення Мова Редагувати The article reveals the essence of the user concept of technology. To consider technology, a machine was used as its basic component. A comparison of approaches to studying a machine by a design engineer in the mechanical engineering industry and a mechanical engineer was made. The user will effectively operate the machine provided that he has an idea of the way its drive works. The drive of a machine as a subject of study determines the transformation of the definitions of a number of basic technical concepts.
Description
Технологічна освіта. Машинознавство
Citation
Іванчук А. В., Радомський Д. О., Головін Р. О. Концепція користувача техніки для предметної компетентності майбутніх учителів технологій. Проєктування змісту і технологій художньо-графічної підготовки та художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти (студентів) і молодих учених. 2025. Вип. 4. С. 98–100.