Задачний підхід до формування конфліктологічної готовності майбутніх учителів

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Холковська, І. Л.
Холковская, И. Л.
Kholkovska, I. L.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Київ-Вінниця : Планер

Abstract

В статті розглядається сутність і можливості використання задачного підходу у процесі підготовки майбутніх учителів до попередження та розв’язання педагогічних конфліктів. Розкрито систему професійно-педагогічних задач (методологічних, теоретичних, методичних, практичних), що диференціюються за рівнем складності (репродуктивні, логічні, пошукові, дослідницькі, творчі).
В статье рассматривается сущность и возможности использования задачного подхода в процессе подготовки будущих учителей к предупреждению и решению педагогических конфликтов. Раскрыта система профессионально-педагогических задач (методологических, теоретических, методических, практических), которые дифференцируются в зависимости от уровня сложности (репродуктивные, логические, поисковые, исследовательские, творческие).
In the article essence and possibilities of the use of task approach are examined in the process of preparation of future teachers to warning and decision of pedagogical conflicts. The system of professionally-pedagogical tasks (methodological, theoretical, methodical, practical) that is differentiated after the level of complication (reproductive, logical, searching, research, creative) is exposed.

Description

Освіта. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання

Citation

Холковська І. Л. Задачний підхід до формування конфліктологічної готовності майбутніх учителів / І. Л. Холковська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. — Випуск 41. — Київ-Вінниця : Планер, 2015. — С. 473-477

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By