ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках технологій
Loading...
Date
Authors
Коношевський, Л. Л.
Коношевский, Л. Л.
Konoshevskyi, L. L.
Токарчук, Я. О.
Токарчук, Я. А.
Tokarchuk, Ya. O.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київ-Вінниця : Планер
Abstract
У статті зроблено аналіз дидактичних функцій та принципів використання ІКТ в процесі активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках технологій.
В статье сделан анализ дидактичных функций и принципов использования ІКТ в процессе активизации познавательной деятельности учеников 10-11 классов на уроках технологий.
In the article the analysis of didactics functions and principles of the use of ІКТ is done in the process of activation of cognitive activity of students 10-11 classes on the lessons of technologies.
В статье сделан анализ дидактичных функций и принципов использования ІКТ в процессе активизации познавательной деятельности учеников 10-11 классов на уроках технологий.
In the article the analysis of didactics functions and principles of the use of ІКТ is done in the process of activation of cognitive activity of students 10-11 classes on the lessons of technologies.
Description
Освіта. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання
Keywords
активізація пізнавальної діяльності учнів, інформаційно-комунікаційні технології, компʼютер, наочні засоби навчання, наочність, активизация познавательной деятельности учеников, информационно-коммуникационные технологии, наглядные средства обучения, наглядность, activation of cognitive activity of students, of informatively-communication technologies, evident facilities of studies, evidentness, компьютер
Citation
Коношевський Л. Л. ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів на уроках технологій / Л. Л. Коношевський, Я. О. Токарчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. — Випуск 41. — Київ-Вінниця : Планер, 2015. — С. 157-161