dc.contributor.author | Драчук, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-23T15:10:17Z | |
dc.date.available | 2023-04-23T15:10:17Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Драчук С. П. Оптимізація побудови основного заняття з фізичного виховання професійно-прикладної спрямованості для студентів філологічних спеціальностей. / С.П. Драчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 22 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008. – С. 45-48. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/10854 | |
dc.description | Педагогіка. Вища освіта. | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчальний процес, на жаль, не завжди орієнтований на активну діяльність студентів професійно-прикладного фізичного спрямування. Традиційна система фізичного виховання не формує у студентів здатності до розвитку творчого мислення та уміння використовувати професійні навички педагога в практичних ситуаціях. Тому необхідність покращення організації навчального процесу з фізичного виховання вимагає впровадження нових оптимальних форм і методів навчання, а також раціональних прийомів подання навчального матеріалу і контролю за його засвоєнням. Однак ця проблема мало розкрита у сучасній науково-методичній літературі. Недостатньо висвітлено також можливість використання засобів ППФП на основних заняттях з фізичного виховання для студентів-філологів, тому що вони, на додаток до загальновідомої специфіки педагогічної праці, мають свої характерні особливості професійної діяльності. | uk_UA |
dc.subject | заняття з фізичного виховання | uk_UA |
dc.subject | професійно-прикладна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | студенти філологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title | Оптимізація побудови основного заняття з фізичного виховання професійно-прикладної спрямованості для студентів філологічних спеціальностей. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |