Оптимізація побудови основного заняття з фізичного виховання професійно-прикладної спрямованості для студентів філологічних спеціальностей.
Abstract
Навчальний процес, на жаль, не завжди орієнтований на активну діяльність студентів професійно-прикладного фізичного спрямування. Традиційна система фізичного виховання не формує у студентів здатності до розвитку творчого мислення та уміння використовувати професійні навички педагога в практичних ситуаціях. Тому необхідність покращення організації навчального процесу з фізичного виховання вимагає впровадження нових оптимальних форм і методів навчання, а також раціональних прийомів подання навчального матеріалу і контролю за його засвоєнням. Однак ця проблема мало розкрита у сучасній науково-методичній літературі. Недостатньо висвітлено також можливість використання засобів ППФП на основних заняттях з фізичного виховання для студентів-філологів, тому що вони, на додаток до загальновідомої специфіки педагогічної праці, мають свої характерні особливості професійної діяльності.