Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук

Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/44f877e6-8cc7-4edf-aef2-c07df95ea018

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 62
  • Item
    Теоретична фізика: Статистична фізика та термодинаміка. Задачі та вправи
    (Вінниця : Нілан-ЛТД, 2023) Сільвейстр, А. М.; Моклюк М. О.
    В посібнику поряд з короткими фундаментальними теоретичними питаннями наведено понад 150 задач, які визначають рівень знань здобувачів освіти, згідно програми запропонованої Міністерством освіти та науки України. Завдяки підбору теоретичного матеріалу даний посібник може слугувати хорошим доповненням до більш строгих підручників з статистичної фізики та термодинаміки. Посібник призначений для здобувачів освіти фізико-математичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти.
  • Item
    Теоретична фізика : у 2 ч. Ч. 1. Класична механіка. Електродинаміка. Спеціальна теорія відносності. Квантова механіка : курс лекцій
    (Вінниця : Твори, 2023) Сільвейстр, А. М.; Моклюк М. О.
    В посібнику розглядаються теоретичні основи класичної механіки, електродинаміки, спеціальної теорії відносності (СТВ) та квантової механіки. Значне місце в ньому відведено основним поняттям і законам, які вивчаються у даних розділах теоретичної фізики. Посібник призначений для здобувачів освіти фізико-математичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також для слухачів та викладачів, які цікавляться розвитком теоретичної фізики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технології діагностики, оцінювання та контролю предметних компетентностей з фізики у підготовці майбутніх учителів хімії і біології
    (Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016) Сільвейстр, А. М.; Silveystr, А.
    У статті теоретично обґрунтовується та розглядається використання технологій діагностики, оцінювання та контролю предметних компетентностей з фізики у підготовці майбутніх учителів хімії і біології. Звертається увага на те, що застосування рейтингової системи контролю та оцінки результатів навчання не тільки дозволяє глибше і цілісно відображати динаміку навчальних досягнень студентів, а й посилює надійність модульної технології. Наглядно висвітлюється спрямованість на збільшення самостійної навчальної діяльності, встановлюються паритетні відносини суб’єктів навчального процесу, індивідуалізація навчання, покроковий контроль результатів освоєння модульної програми. Розкриваються основні завдання навчання фізики у підготовці студентів нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ та звертається увага на системний контроль їх предметних компетентностей. Аналізуються сучасні підходи до формування рейтингової оцінки майбутніх учителів хімії і біології під час вивчення дисципліни «Фізика». Наводяться вимоги та критерії оцінювання сформованості знань, умінь і навичок та методів діяльності. Систематизуються та обґрунтовуються види, форми, засоби, методи і функції контролю знань студентів з фізики. У статті також зазначається, що завдання, які виносяться на контроль знань мають різні завдання (формування світогляду, професійно-прикладні, фундаментальна підготовка тощо), тобто складають, так звану, цільову установку. Вони включають знання студентами понять, означень, формулювання законів, явищ, процесів, експериментальних фактів, засвоєння студентами зв’язків між явищами, поняттями і законами споріднених природничих наук, зокрема фізики, хімії і біології та формування умінь. Таким чином, застосовуючи технології діагностики, оцінювання та контролю предметних компетентностей у підготовці майбутніх учителів хімії і біології з фізики, нам удалося з’ясувати умови і обставини, у яких протікає навчальний процес та провести прогнозування подальшого розвитку результатів навчальної діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості вивчення курсу загальної фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ
    (Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012) Сільвейстр, А. М.; Sіlveуstr, А. М.
    В статті розглядаються особливості та шляхи вирішення проблем вивчення курсу загальної фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток природничо-наукових знань учнів нової української школи на основі реалізації принципу практичної спрямованості
    (Чернігів: Десна Поліграф, 2019) Сільвейстр, А. М.; Sіlveіstr, А. М.; Моклюк, М. О.; Moklyuk, M. O.; Черниш, В.М.; Chernysh, V. M.
    Розглядається розвиток природничо-наукових знань учнів Нової української школи на основі реалізації принципу практичної спрямованості. З’ясовано, що загальноосвітня підготовка є обов’язковим підґрунтям для розвитку природничо-наукових знань та невід’ємною складовою процесу здобуття повної загальної середньої освіти та професійної підготовки учня як загального закладу середньої освіти так і закладу професійно-технічної освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Узагальнення та систематизація навчального матеріалу з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою структурно-логічних схем
    (Тернопіль: ТНПУ, 2019) Сільвейстр, А. М.; Sіlveіstr, А. М.; Моклюк, М. О.; Moklіuk, М. О.; Дзьобко, Я. В.; Dziobko, Ya. V.
    Розглядається узагальнення та систематизація навчального матеріалу з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою структурно-логічних схем. З’ясовано, що використання структурно-логічних схем на заняттях та під час самостійної роботи підвищує ефективність викладання, навчання та формує уміння студентів навчатися самостійно.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розвитку пізнавального інтересу молодших школярів
    (Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019) Сільвейстр, А. М.; Sіlveіstr, А. М.; Коломієць, К. О.; Kolomiets, K. O.
    Розглядаються особливості розвитку пізнавального інтересу молодших школярів. З’ясовано, що пізнавальні інтереси молодших школярів проявляються у різній формі. Виникнення і розвиток пізнавального інтересу у молодших школярів традиційно пов’язують з ігровими і емоційними прийомами організації занять, доданням цікавості матеріалу, який підлягає засвоєнню. Тобто, молодших школярів, як правило, цікавлять уроки з ігровими моментами та перевагою емоційного матеріалу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО
    (Херсон: вид-во ФОП Вишемірський В. С., 2019) Черниш, В.М.; Chernysh, V. M.; Росінська, В. О.; Rosinska, V. O.; Сільвейстр, А. М.; Sіlveіstr, А. М.
    Розглядається природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО. З’ясовано, що природничо-наукова підготовка сприяє формуванню у майбутніх учителів природничо-наукового світогляду, мислення, наукової картини світу та становленню особистісних якостей фахівця.
  • Thumbnail Image
    Item
    Міжпредметні зв’язки як чинники формування навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики
    (Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019) Аллахвердієв, О. Е.; Allahverdiyev, O. E.; Дзьобко, Я. В.; Dziobko, Ya. V.; Сільвейстр, А. М.; Sіlveіstr, А. М.
    У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметних зв’язків та їх вплив на розвиток навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики. З’ясовано та виділено найзагальніші закономірності, які можуть бути основою у науці для реалізації міжпредметних зв’язків як чинників формування навчальної мотивації учнів основної школи на уроках фізики.