Кафедра дошкільної освіти
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/5cb95d1b-20e6-4e0a-a1da-fd8d69b303d5
Browse
8 results
Search Results
Item Розвиток творчої особистості молодшого школяра з використанням дискусійних інтерактивних технологій навчання(Polska : Europejska platforma naukowa, 2020) Бондар, Ю.В.; Бондарь, Ю.В.; Bondar, Y.V.У статті висвітлено особливості творчого розвитку молодших школярів засобами дискусійних інтерактивних технологій навчання. Зокрема, обґрунтовано сутність поняття «дискусія». Розглянуто технології опрацювання дискусійних питань. Звернуто увагу на правила культури ведення учнями дискусії. Наголошено на необхідності використання дискусійних інтерактивних технології у навчальному процесіItem Використання інтерактивних технологій в освітньому процесі початкової школи(Бердянськ, 2019) Бондар, Ю.В.; Бондарь, Ю.В.; Bondar, Y. V.У статті окреслено шляхи використання інтерактивних технологій з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. Зокрема, досліджуються особливості побудови уроку, вимоги до його структури, застосування інтерактивних методів на різних етапах інтерактивного заняття в початковій школіItem Інтерактивна гра як інструмент розвитку творчих здібностей молодших школярів(Запоріжжя : МЦНД, 2019) Бондар, Ю.В.; Бондарь, Ю.В.; Bondar, Y.V.У статті розкриваються особливості інтерактивних ігор, окреслюються організаційно-педагогічні умови їх використання у навчальному процесі з метою розвитку творчих здібностей молодших школярівItem Інтерактивні технології колективно-групового навчання як засіб творчого розвитку молодших школярів(European Scientific Platform NGO, 2019) Бондар, Ю.В.; Бондарь, Ю.В.; Bondar, Y.V.У статті розкриваються особливості використання інтерактивних технологій колективно-групового навчання в початковій школі як засобу творчого розвитку молодшого школярівItem Гуманно-особистісний підхід до дитини в освітніх системах Європи(Вінниця: ВДПУ, 2013) Микичур, Т.С.; Мыкычур, Т.С.; Mikichur, T. S.в статті розглядається проблема гуманно-особистісного підходу у вихованні, яка завжди була і є актуальною. Учитель у школі, насамперед, має справу з цілісною особистістю дитини. Кожен цікавий своєю унікальністю, і гуманно-ціннісне виховання дозволяє зберегти цю унікальність. Багато вітчизняних та зарубіжних педагогів розкривали суть цього підходу. Так, філософія виховання М.Монтессорі заснована на власних спостереженнях за дітьми, гуманістичних традиціях Ж.Руссо, Й.Песталоцці, Ф.Фребеля, які визнавали особливу значущість вродженого потенціалу дитини, її здатності розвиватися в атмосфері свободи й любовіItem Проектная технология в обучении: от веб-квеста до блог-квеста(Витебск : ВГУ имени П.М. Машерова, 2017) Лазаренко, Н.И.; Лазаренко, Н.І.; Lazarenko, N.I.В статье представлен теоретический и практический аспекты проблемы использования Веб-квестов та Блог-квестов в учебном процессе. Представлена структура (алгоритм) построения Веб-квестов и его особенности. Указано целесообразность применения проектной технологии со студентами с целью развития самостоятельности, группового взаимодействия, творчества, критического мышленияItem Педагогічні умови формування у майбутніх учителів гуманно-особистісного підходу в процесі набуття педагогічної освіти(Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2016) Білик, Т. С.; Билык, Т. С.; Bilyk, T. S.В статті висвітлено систему гуманно-особистісного підходу, яка спрямовує педагога на створення відповідного освітнього простору, організації такого навчально - виховного процесу. В історії педагогічної думки питанням гуманно-особистісного підходу до виховання дітей присвячені праці багатьох видатних педагогів. Аналізуючи робочі програми для підготовки фахівців зі спеціальності ,,Початкове навчання” виявивило, що за педагогічно обґрунтованої організації навчально-виховної взаємодії дисципліни містять у собі потужні потенційні можливості для підготовки майбутніх педагогів до досліджуваної діяльностіItem Гуманно-особистісний підхід вихователя до вихованця в освітньому процесі початкової школи(Вінниця: ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2011) Микичур, Т. С.; Mikichur, T. S.Статтю присвячено гуманно-особистісному підході до дитини ,який здійснюється в осмисленні вчителем базових понять освітнього процесу. В історії педагогічної думки основна увага зосереджувалася на необхідності гуманізації відносин між вчителем і учнями задля розвитку їх інтелектуальних здібностей і розумового самовдосконалення. Результати опитування показали, що вчитель для молодших школярів є не менш важливим, ніж матір та батько. Він є людиною, яка творить особистість маленьких школярів. Переважна більшість дітей шанують своїх учителів, сприймають їх як взірець, своєрідний еталон людської краси і шляхетності. Лише гуманно-особистісний підхід учителя до вихованців уможливить ефективність освітнього процесу в сучасній початковій школі