Кафедра дошкільної освіти

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/5cb95d1b-20e6-4e0a-a1da-fd8d69b303d5

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання опорних конспектів із метою активізації пізнавальної активності студентів
    (Чернігів, 2018) Пахальчук, Н.О.; Pakhalchuk, N.O.; Грошовенко, О.П.; Hryhorovych, О.Р.
    в статті висвітлюються особливості використання опорних конспектів у підготовці фахівців у закладі вищої освіти
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови формування основ екологічної культури молодших школярів в контексті освітніх інновацій
    (Кам’янець-Подільський, 2018) Грошовенко, О.П.; Hroshovenko, О.Р.; Присяжнюк, Л.А.; Prisyazhnyuk, L.A.
    У статті порушується проблема формування основ екологічної культури дітей молодшого шкільного віку в умовах реформування системи освіти. Особлива увага наголошується на необхідності упровадження у систему екологічної освіти і виховання ефективних технологій формування основ екологічної культури дітей молодшого шкільного віку, які б реалізовували цілеспрямовану програму формування у підростаючого покоління системи знань про навколишнє середовище та їх трансформацію у переконання про цінність природи та стійкі потреби її охорони, збереження та відтворення. Серед головних умов запровадження інноваційних технологій формування екологічної культури дітей молодшого шкільного віку визначено такі: організація навчально-виховного процесу на засадах інтегративно-діяльнісного, краєзнавчого, екологічного підходу; забезпечення змiстової, системно-логiчної послiдовностi та наступностi використання iнновацiйних пiдходiв формування основ екологiчної культури молодших школярiв; формування на доступному рівні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, яка відображає закони і закономірності природи та місце в ній людини. Особлива увага акцентується на необхідності забезпечення єдності інтелектуального та емоційного сприйняття природи з практичною природоохоронною діяльністю, засвоєння традицій українського народу у відносинах людини з природою
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогіка емпауерменту в технології екологічних коміксів
    (Херсон, 2018) Грошовенко, О.П.; Groshovenko, O.P.; Кондратюк, Т.Г.; Kondratyuk, T.G.
    У статті акцентовано увагу на необхідності оновлення методичного інструментарію у формуванні основ екологічної культури підростаючого покоління. Педагогіку емпауерменту визначено як теоретичну концепцію екологічної освіти і виховання. Актуалізовано роль педагогічного емпауерменту у технології створення екологічних коміксів. На основі теоретичних викладок та емпіричного дослідження доведено необхідність забезпечення умов задля ефективного використання екологічних коміксів. Технологію екологічних коміксів розглянуто як таку, що дозволяє формувати почуттєву сферу дитини, її мотиваційноціннісні установки на взаємодію з природою