Кафедра дошкільної освіти
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/5cb95d1b-20e6-4e0a-a1da-fd8d69b303d5
Browse
8 results
Search Results
Item Шляхи запровадження європейської технології «Стіни, які говорять» у практику роботи закладів дошкільної освіти України(Херсон, 2019) Крутій, К.; Крутий, Е.Л.; Kruty, K.L.У статті досліджено теоретичні питання створення освітнього простору в закладі дошкільної освіти. Доведено актуальність своєчасного перетворення та збагачення освітнього простору та середовища дошкільників. Показано можливості залучення Talking Walls® як мультимедійного ресурсу для дітей, педагогів і дорослих. Розкрито роль та методичну цінність запровадження педагогічної технології. Виокремлено чинники, які сприяють створенню освітнього простору та середовища в дитячому садочку. Запропонована технологія, яку зреалізовано в країнах Євросоюзу, є актуальною для освітнього простору УкраїниItem Psychology of interpersonal relationships of preschool age in a team(Batumi, Georgia: Publishing House “Kalmosani”, 2018) Kolesnik, К.А.; Колеснік, К.А.; Колесник, Е.А.The article substantiates the peculiarities of development of interpersonal relations in preschool children. A definitive analysis of the concepts of "collective relations", "collective" is made. The peculiarities of building relationships between girls and boys of junior school age are analyzed. Characterized by the signs of interpersonal relationshipsItem Development of search and research activity of preschool children during the use of the technology "Еducational trip"(Batumi, Georgia: Publishing House “Kalmosani”, 2018) Karuk, I.V.; Карук, І.В.; Карук, И.В.The article deals with the issues of introducing the "Educational journey" technology into the pedagogical process of pre-school educational institutions, and the needs of modern preschool education in specialists capable of using this technology in professional activities. The educational technology proposed, "Educational Travel", defines its essence, principles, tasks, requirements and stages of activity with children of preschool age (propaedeutic, preparatory, work with the route sheet and protection). It is traced and justified the difference of educational travel as a pedagogical technology (it has its own features and provides collision of preschool children with a real or virtual problem, activization of research activities of children) from classes and excursionsItem Ґендерно-чутливі індикатори в освітній комплексній програмі «Дитина в дошкільні роки»(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018) Шеремета, М.О.; Sheremeta, М.О.; The article proposes the definition of the term «gender indicators». The possibilities of using indicators for the evaluation of educational programs aimed at achieving gender equality are analyzed. The proposed indicators allow us to identify and prevent those approaches that polarize the differences between the sexes and lead to gender imbalance and discrimination in the futureУ статті запропоновано визначення терміну «ґендерні індикатори». Проаналізовано можливості використання індикаторів для оцінки створених освітніх програм, спрямованих на досягнення ґендерної рівності. Запропонований підхід дозволив виявити і попередити ті підходи, які поляризують відмінності між статями та ведуть до ґендерного дисбалансу і дискримінації в подальшомуItem Ґенезис лонгітюдних досліджень мовних і мовленнєвих здібностей дітей(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018) Сірко, Л.С.; Сирко, Л.С.; Sirko, L.S.У статті подано визначення термінів «мовна здібність», «мовленнєва здібність». Запропоновано огляд лонгітюдних досліджень мовлення дошкільників. Проаналізовано етапи розвитку мовних і мовленнєвих здібностей у дітей в онтогенезіItem До проблеми здоров’язбереження дошкільників(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018) Зелик, К.В.; Зелик, Е.В.; Zelik, К.V.У статті запропоновано визначення терміну «здоров’язбережувальні технології». Проаналізовано розповсюджену технологію та доцільність їх використання в дитячому садочку. З’ясовано, які технології є найбільш розповсюдженими в закладах дошкільної освітиItem Методичні особливості проведення загальнорозвивальних вправ із дошкільниками(Херсон, 2018) Пахальчук, Н.О.; Пахальчук, Н.А.; Pakhalchuk, N.O.; Дабіжа, Л.П.; Дабижа, Л.П.; Dabizha, L.P.; Гайдукевич, Г.; Гайдукевич, А.; Gaidukevich, А.Модернізація сучасної освіти пропонує нові вимоги до професійної освітньої діяльності. В статті представлені алгоритми проведення фізичних вправ з дошкільниками. Автори виділяють завдання, методи, алгоритми дій вихователя. Науковці визначають структуру рухової діяльності в кожній віковій групі. Таким чином, в контексті дисципліни «Методи фізичного виховання дітей» студенти набувають навичок використання визначених алгоритмівItem Розвиток пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку в процесі експериментальної діяльності(Херсон, 2018) Карук, І.В.; Карук, И.В.; Karuk, I.V.У статті висвітлюється важлива проблема розвитку пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку в процесі експериментальної діяльності. Автор акцентує увагу на взаємозв’язку пізнавального інтересу та експериментальної діяльності дошкільників. Наведено аналіз поглядів науковців, щодо експериментальної діяльності дошкільників та розвитку пізнавального інтересу. Описано етапи, структурні компоненти експериментальної діяльності. Визначено переваги застосування з дітьми експериментальної діяльності в дошкільних навчальних закладах