Кафедра дошкільної освіти
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/5cb95d1b-20e6-4e0a-a1da-fd8d69b303d5
Browse
3 results
Search Results
Item Формування у майбутніх учителів уміння створювати виховуючі ситуації: інноваційний підхід(Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2002) Демченко, О.П.; Демченко, Е.П.; Demchenko, O.P.У статті проаналізовано особливості організації вихованої роботи на засадах педагогічної інноватики. Показано діалектичність виховного процесу, яка зумовлює необхідність пошуку нових підходів до вибору методів виховання. Показано різні підходи до пояснення понять «інноватика», «технологія», «інноваційні педагогічні технології». Доведено, що створення виховних ситуацій є сучасним інноваційним методом виховання, використання якого сприяє створенню умов для саморозвитку, самореалізації особистості; забезпеченню щастя і радості дитинства. Представлено алгоритм поетапних дій під час створення виховних ситуаційItem Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів в умовах закладу вищої освіти: напрями, проблеми, досвід(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018) Демченко, О.П.; Демченко, Е.П.; Demchenko, O.P.Обґрунтовано важливість спеціальної підготовки майбутніх фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Показано напрями вдосконалення фахової готовності членів мультидистциплінарної команди до роботи в інклюзивному освітньому просторі. Проаналізовано сутність інклюзивної компетентності як наукової категорії. Представлено досвід роботи закладу вищої освіти щодо підготовки студентів як майбутніх організаторів інклюзивної освітиItem Формирование креативной компетентности будущих педагогов в контексте подготовки к работе с одаренными детьми(Херсон, 2018) Демченко, Е.П.; Демченко, О.П.; Demchenko, O.P.; Кепуле, И.; Кепуле, І.; Kepule, I.Исследованы особенности подготовки студентов и педагогов к работе с одаренными детьми в развитых странах мира. Раскрыта специфика педагогического творчества. Показана необходимость реализации творческого подхода в процессе обеспечения благоприятных условий для развития способностей и одаренности детей. Проанализирована сущность креативной компетентности как интегративной характеристики специалистов психолого-педагогического профиля. Представлены некоторые направления работы по развитию творческих способностей будущих педагогов в учреждении высшего образования. Наведены примеры самостоятельных творческих заданий для формирования творческих способностей будущих педагогов одаренных детей