Кафедра дошкільної освіти

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/5cb95d1b-20e6-4e0a-a1da-fd8d69b303d5

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування наочності як засобу підвищення ефективності процесу навчання в практиці початкової школи ХІХ століття
    (Issue: 173, 2018) Голюк, О.А.; Holiuk, О.А.; Родюк, Н.Ю.; Rodiuk, N.Y.
    У статті досліджено теоретичні погляди педагога С.І.Миропольського щодо використання наочності в навчальному процесі в практиці народної школи ХІХ століття. Авторами доведено, що застосування наочності стало дієвим засобом боротьби з системою муштри і зубріння, схоластичними, догматичними методами навчання, які панували в тогочасній школі. У статті з’ясовано, що основним завданням наочного навчання є безпосереднє вивчення предметів і явищ навколишньої дійсності, розвиток і зміцнення свідомого ставлення до неї у учнів початкової школи
  • Thumbnail Image
    Item
    Развитие субъектности будущих педагогов в контексте подготовки к работе с одаренными детьми
    (Rezekne : Rezekne Academy of Technologies, 2018) Демченко, Е.П.; Демченко, О.П.; Demchenko, О.Р.; Кит, Г.Г.; Кіт, Г.Г.; Kit, G.G.; Голюк, О.А.; Holiuk, О.А.; Родюк, Н.Ю.; Rodiuk, N.Y.
    Авторы подчеркивают важность специальной подготовки будущих специалистов психолого-педагогического профиля к развитию детской одаренности. Внимание сосредоточено на важности формирования субъектности как интегративной характеристики студента. Доказано, что для повышения активности будущих учителей одаренных детей во время их подготовки необходимо внести коррективы в методологию организации учебного процесса университета
  • Thumbnail Image
    Item
    Pedagogical views of S.Myropolsky on the contents of primary education
    (Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2018) Holiuk, О.А.; Голюк, О.А.; Rodiuk, N.Y.; Родюк, Н.Ю.
    The article is devoted to the integral analysis of S.Miropolsky`s didactic views. The peculiarities of the teacher`s approach to the essence of the learning process are discovered: the structural components of the content of education are revealed, and the pedagogical requirements to it are grounded