Підручники та навчальні посібники

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/4a87952e-26d1-4804-8989-4f1cdff4e28d

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Item
    Теоретична фізика: Статистична фізика та термодинаміка. Задачі та вправи
    (Вінниця : Нілан-ЛТД, 2023) Сільвейстр, А. М.; Моклюк М. О.
    В посібнику поряд з короткими фундаментальними теоретичними питаннями наведено понад 150 задач, які визначають рівень знань здобувачів освіти, згідно програми запропонованої Міністерством освіти та науки України. Завдяки підбору теоретичного матеріалу даний посібник може слугувати хорошим доповненням до більш строгих підручників з статистичної фізики та термодинаміки. Посібник призначений для здобувачів освіти фізико-математичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти.
  • Item
    Теоретична фізика : у 2 ч. Ч. 1. Класична механіка. Електродинаміка. Спеціальна теорія відносності. Квантова механіка : курс лекцій
    (Вінниця : Твори, 2023) Сільвейстр, А. М.; Моклюк М. О.
    В посібнику розглядаються теоретичні основи класичної механіки, електродинаміки, спеціальної теорії відносності (СТВ) та квантової механіки. Значне місце в ньому відведено основним поняттям і законам, які вивчаються у даних розділах теоретичної фізики. Посібник призначений для здобувачів освіти фізико-математичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також для слухачів та викладачів, які цікавляться розвитком теоретичної фізики.
  • Item
    Шкільна математична освіта за кордоном: курс лекцій. Навчальний посібник
    (Вінниця: ТВОРИ, 2024) Михайленко Любов Федорівна; Mykhailenko Liubov Fedorivna
    Навчальний посібник «Шкільна математична освіта за кордоном: курс лекцій» призначений для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня. Посібник також може бути корисним для всіх здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта, які цікавляться кращими практиками закордонного досвіду шкільної математичної освіти. У посібнику висвітлено теоретичні аспекти дослідження закордонного досвіду математичної освіти, проаналізовано основні тенденції розвитку математичної освіти у провідних країнах світу та описано закордонний досвід підготовки майбутнього вчителя математики й досвід професійного розвитку вчителя математики. Посібник може бути використаний викладачами університетів, які забезпечують методичну підготовку майбутніх учителів математики, у процесі підготовки і проведення лекційних та практичних занять, а також для організації самостійної пізнавальної діяльності студентів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цікава математика на уроках та в позаурочній роботі : методичний посібник
    (Вінниця : Твори, 2021) Воєвода, А. Л.; Гудзевич, Р. С.
    У посібнику пропонуються методичні матеріали, що допоможуть учителям математики закладів загальної середньої освіти активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів, сприятимуть поглибленню здобутих у межах шкільної програми знань з математики. Розглядаються можливості підвищення інтересу до вивчення математики в різних аспектах, зокрема, на уроках математики та в позаурочній роботі. Посібник призначений для вчителів математики закладів загальної середньої освіти та здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика) педагогічних закладів вищої освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вища математика: невизначений інтеграл. Практикум для дистанційного навчання : електронний навчальний практикум комбінованого (локального та мережного) використання
    (Вінниця : ВНТУ) Коломієць, А. А.; Крупський, Я. В.; Тютюнник, О. І.; Коцюбівська, К. І.
    У практикумі наведено приклади розв’язання основних типів інтегралів, які найчастіше зустрічають студенти в типових розрахунках, а також у подальшому при розв’язуванні диференціальних рівнянь, визначених інтегралів. Вміння обчислювати інтеграли є фундаментальним і обов’язковим вмінням для студентів. Мета практикуму – надати студентам можливість більш детально розібратися у методах обчислення інтегралів, навчитися обирати метод інтегрування для окремо взятого інтегралу, також поглибити знання теоретичного матеріалу. Призначений для студентів усіх спеціальностей.
  • Item
    Опір матеріалів. Критерії міцності : навчальний посібник
    (2024) Подолянчук, С. В.
    Навчальний посібник містить відомості про класичні та нові критерії (теорії) міцності, які обґрунтовують можливість використання результатів випробувань матеріалів на міцність при простих видах навантажень у розрахунках на міцність при складному напруженому стані. Рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.10. Середня освіта (Технології).
  • Item
    Опір матеріалів. Розтягання. Стискання : навчальний посібник
    (2024) Подолянчук, С. В.
    Навчальний посібник містять теоретичні відомості щодо основних закономірностей розтягання та стискання, експериментального дослідження фізико-механічних властивостей матеріалів, побудови епюр, розрахунку на міцність і жорсткість тощо. Рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.10. Середня освіта (Технології).
  • Thumbnail Image
    Item
    Опір матеріалів. Лабораторні роботи: навчальний посібник
    (2024) Подолянчук, С. В.
    Навчальний посібник містить рекомендації щодо виконання лабораторних робіт з курсу «Опір матеріалів», результатом яких є визначення напружень і деформацій експериментальних зразків та фізико-механічних характеристик матеріалів. Призначений для підвищення ефективності обробки та рівня оформлення результатів експериментальних досліджень. Рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.10. Середня освіта (Технології).
  • Thumbnail Image
    Item
    Опір матеріалів. Розрахунково-графічні роботи: навчальний посібник
    (2024) Подолянчук, С.В.
    Навчальний посібник містить короткі теоретичні відомості, розрахунково-графічні завдання, методичні вказівки, приклади та довідковий матеріал щодо проведення проєктних розрахунків при різних простих видах опору та визначення основних геометричних характеристик деталей механізмів, машин та елементів конструкцій. Рекомендується для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.10. Середня освіта (Технології).