DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Фільваркове господарство села Мельниківець у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Мельничук, О.; Мельничук, Т.
У статті висвітлено історію фільваркового господарства села Мельниківець у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Розглянуто динаміку зміни власників, соціально-економічне становище селян, особливості землеволодіння, функціонування промислових підприємств та занепад маєтку після революційних подій 1917–1921 рр.
Item
Адміністративно-територіальні зміни Поділля у складі Російської імперії в другій половині XVIII – першій половині XIX ст.
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Рога, О.
У статті проаналізовано процес трансформації адміністративно-територіального устрою Поділля після його включення до складу Російської імперії внаслідок поділів Речі Посполитої (1793, 1795 рр.). Досліджено етапи від тимчасового Ізяславського намісництва до остаточного формування Подільської губернії (1797–1804 рр.) та її функціонування як стратегічної прикордонної території, включаючи наслідки польських повстань для системи управління.
Item
Господарське життя євреїв Браїлова у XVIII – XIX ст.
(2025) Березовська, А.
Стаття висвітлює господарське життя єврейської громади Браїлова у XVIII–XIX століттях, зосереджуючись на розвитку торгівлі, ремесел та орендних відносин. Проаналізовано роль єврейських купців і ремісників у формуванні економічного середовища містечка та його інфраструктури. Показано внесок громади у перетворення Браїлова на важливий локальний торгово-ремісничий центр Поділля.
Item
Формування образу єврея доби Хмельниччини в козацьких літописах (матеріали з історії Поділля)
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Криворучко, О.
У статті досліджується висвітлення в творах української історико-мемуарної прози XVII – XVIIІ ст. українськоєврейських відносин доби Хмельниччини: економічні взаємини напередодні української національно-визвольної революції XVII ст., релігійний аспект, антиєврейське насильство в ході козацькопольського протистояння, краєзнавчий аспект проблеми. The article examines the coverage in works of Ukrainian historical and memoir prose of the 17th – 18th centuries of UkrainianJewish relations of the Khmelnytskyi period: economic relations on the eve of the Ukrainian national liberation revolution of the 17th century, the - 31 - religious aspect, anti-Jewish violence during the Cossack-Polish confrontation, and the local history aspect of the problem.
Item
Пізнавальні властивості змісту безпеки життєдіяльності для майбутніх учителів
(Переяслав: Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2025) Іванчук, А.
У статті аналізується криза зацікавлення здобувачів вищої педагогічної освіти змістом навчального матеріалу з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці». Наголошується на необхідності використання навчального матеріалу зі світоглядними властивостями, що дасть змогу формувати в майбутніх учителів світогляд безпечної поведінки як головний компонент їхньої культури безпеки життєдіяльності. Запропонована класифікація понять безпеки життєдіяльності на базову, основну і допоміжну категорії слугує основою для відбору змісту навчального матеріалу, який релевантний фаховій діяльності вчителя та ймовірно створить зацікавлення в здобувачів вищої педагогічної освіти.