DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Педагогічні умови використання казок В. Сухомлинського у вихованні відповідальності дітей середнього дошкільного віку
(2025) Громченко, Кароліна; Hromchenko, Karolina
В статті розкриваються педагогічні умови використання казок В.Сухомлинського у вихованні відповідальності дітей середнього дошкільного віку. Автор аналізує роль казок як інструменту морального розвитку дітей, зокрема в контексті формування відповідальності. Окремо виділено педагогічні умови, необхідні для ефективного використання казок, зокрема емоційне залучення дітей до казок, обговорення їх змісту, театралізовані ігри та практичне застосування уроків казок у реальному житті
Item
Художнє ландшафтознавство і сучасне краєзнавство
(]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024) Денисик, Г. І.; Атаман, Л. В.
У сучасному і майбутньому розвитку краєзнавства в Україні, однією з основних складових був, є і буде ландшафт: натуральний, натурально-антропогенний і антропогенний. У краєзнавчій діяльності знання про ландшафт (в Україні переважно антропогенний) є такими ж необхідними, як знання історії, архітектури, економіки й екології окремої країни або її регіону. Враховуючи складність пізнання й популяризації ландшафту у процесі краєзнавчої діяльності, доцільними є використання можливостей художнього ландшафтознавства. При цьому необхідно чітко визначити у яких краєзнавчих аспектах можна використовувати художнє ландшафтознавство. Вважаємо, що художню зацікавленість до пізнання краси ландшафту необхідно прививати дітям із шкільного віку, суттєво розширювати таке пізнання у молодому віці і виокремлювати найбільш оригінальні особливості ландшафту для людей старших вікових категорій. Це дасть можливість людям як зараз, так і у майбутньому краще зрозуміти різноманіття подій та явищ, що відбувається у сучасному світі або окремих його регіонах та країнах.
Item
Використання творчих методів у проєктній діяльності для розвитку комунікативних навичок дітей дошкільного віку
(2025) Грабівська, Ольга; Hrabivska, Olha
У статті розглядається використання творчих методів у проєктній діяльності як засобу розвитку комунікативних навичок дітей дошкільного віку. Визначено ефективні методи, такі як рольові ігри, сторітелінг, арт-терапія та колективне моделювання, які сприяють формуванню взаємодії, емпатії та мовленнєвої активності дітей. Доведено, що залучення дошкільнят до творчих проєктів стимулює їхню соціальну адаптацію, розширює словниковий запас і розвиває вміння висловлювати свої думки.
Item
Творчість і творчі здібності дітей дошкільного віку: дефінітивний аналіз
(2025) Гончарук, Ольга; Honcharuk, Olha
У статті розкривається дефінітивний аналіз понять творчості та творчих здібностей дітей дошкільного віку, як комплексу емоційних, інтелектуальних, мотиваційних якостей дитини, які дозволяють продукувати нові якісні ідеї. Метою роботи є систематизація знань щодо творчих здібностей задля комплексного розуміння креативних проявів дітей дошкільного віку та визначення навчального середовища до їх подальшого розвитку. Питання формування творчої особистості виникає ще в ранньому віці. Проаналізувавши наукову літературу, застосувавши педагогічне спостереження виділено основні компоненти творчих здібностей дітей дошкільного віку. Практичне застосування якісної ігрової діяльності грає ключову роль у розвитку креативності дошкільника
Item
Особливості розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
(2025) Гайдучок, Ірина; Haiduchok, Iryna
У статті розкриваються особливості монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Автор описує та аналізує основні процеси розвитку мовлення старших дошкільників