DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Методичні рекомендації до виробничої практики з фітнесу
(Вінниця, 2025) Дмитренко, С. М.; Хуртенко, О. В.
У методичних рекомендаціях розкрито питання щодо організації та проведення виробничої практики з фітнесу, наведено перелік звітної документації, методики анкетування відвідувачів, методики різних видів контролю за фізичним розвитком, функціональною та фізичною підготовленістю відвідувачів фітнес центрів.
Item
Булінг у школі: психологічний портрет агресора та жертви
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Скала, Н.
В результаті теоретичного обґрунтування булінгу в школі визначено психологічні характеристики агресора та жертви, що дозволяє краще розуміти механізми цькування та його наслідки для емоційного стану учнів. Агресор проявляє потребу в домінуванні, низький рівень емпатії та схильність до імпульсивної поведінки, тоді як жертва характеризується невпевненістю, низькою самооцінкою та соціальною ізоляцією. Аналіз цих особливостей свідчить про необхідність комплексного підходу до профілактики булінгу, включаючи формування емоційного інтелекту, розвиток соціальних навичок та забезпечення психологічної підтримки учням. Вирішення проблеми шкільного цькування сприятиме створенню безпечного освітнього середовища, де кожен учень зможе гармонійно розвиватися без страху та насильства.
Item
Психологічні особливості конфліктної взаємодії підлітків в освітньому середовищі закладу вищої освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Токарчук, П.
Підлітковий вік характеризується високою схильністю до конфліктності через зміни в емоційній, соціальній та когнітивній сферах. Ця конфліктність є частиною вікових особливостей і може проявлятися у вигляді суперництва, протесту або пошуку компромісу. Розуміння цих факторів дозволяє педагогам і психологам враховувати специфіку розвитку підлітків для гармонізації їхніх взаємин із середовищем.
Item
Психологічна підтримка дітей з аутизмом у загальноосвітньому просторі: виклики та можлив
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Глімбоцька, А.
Серед основних викликів варто виокремити недостатню обізнаність педагогів, брак ресурсів, а також існування соціальних бар’єрів у шкільному середовищі. Водночас можливості, які відкриваються завдяки розвитку інклюзивної культури, впровадженню сучасних методик та ефективній співпраці з батьками, дають підстави для оптимізму і створення сприятливого освітнього середовища для кожної дитини. Успішна реалізація завдань психологічної підтримки дітей з аутизмом потребує об’єднання зусиль психологів, педагогів, батьків та всього шкільного колективу задля забезпечення рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу та формування суспільства, відкритого до різноманіття.
Item
Розвиток резильєнтності особистості в період війни
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Андросович, Д.
Перспективними для подальших наукових досліджень визначено такі питання, як резильєнтність сім’ї, резильєнтність певної вікової чи професійної групи