Show simple item record

dc.contributor.authorДавидюк, М. О.
dc.date.accessioned2021-06-01T18:22:19Z
dc.date.available2021-06-01T18:22:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДавидюк М. О. Фактори розвитку професійної мобільності сучасного вчителя / М. О. Давидюк, А. С. Коломієць, А. І. Подуфалов // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. праць / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2018. – Вип. 55. – С. 68-72.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.04
dc.identifier.urihttps://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/8569
dc.descriptionПедагогіка. Професійна педагогікаuk_UA
dc.description.abstractОстанніми роками у педагогічній науці актуалізувалося вивчення професійної мобільності вчителя як необхідної якості фахівця ХХІ століття. Зроблено огляд вітчизняних і зарубіжних досліджень професійної мобільності вчителів, проаналізовано фактори горизонтальної і вертикальної мобільності, розкрито наслідки мобільності для розвитку фахового і особистісного потенціалу педагогічних кадрів. Пропонується розглядати професійну мобільність учителя як процес оволодіння новими освітніми практиками й осмислення педагогічного досвіду – свого і власного. Обґрунтовано умови ефективного використання традиційного та інноваційного педагогічного досвіду в процесах мобільності. Описані способи і форми розвитку професійної мобільності вчителів, акцентована необхідність державної підтримки цього процесу.uk_UA
dc.description.abstractThe study of the professional mobility of the teacher as a necessary quality of a specialist in the XXI century was actualized in recent years in pedagogical science. A review of native and foreign studies on the professional mobility of teachers is conducted, factors of horizontal and vertical mobility are analyzed, the consequences of mobility for the development of professional and personal potential of pedagogical personnel are disclosed. It is proposed to consider the professional mobility of the teacher as a process of mastering new educational practices and comprehension of the pedagogical experience – their own. The conditions of effective use of traditional and innovative pedagogical experience in the processes of mobility are substantiated. Methods and forms of development of professional mobility of teachers are described, the necessity of state support in this process is emphasized.en
dc.publisherВінниця : ВДПУuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectпедагогічний досвідuk_UA
dc.subjectосвітні практикиuk_UA
dc.subjectособистісний потенціал учителяuk_UA
dc.subjectprofessional mobilityuk_UA
dc.subjectpedagogical experienceuk_UA
dc.subjecteducational practicesuk_UA
dc.subjecttechnologies of professional developmentuk_UA
dc.subjecta personal potential of the teacheruk_UA
dc.titleФактори розвитку професійної мобільності сучасного вчителяuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment factors of professional mobility of a modern teacheruk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record