Показать сокращенную информацию
Мета й завдання естетотерапевтичної освіти вчителя в контексті особистісно орієнтованої педагогічної парадигми.
dc.contributor.author | Федій, О. А. | |
dc.contributor.author | Федий, А. А. | |
dc.contributor.author | Fediy, O. A. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-28T20:21:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-28T20:21:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Федій О. А. Мета й завдання естетотерапевтичної освіти вчителя в контексті особистісно орієнтованої педагогічної парадигми / О. А. Федій // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. праць. – Вінниця : Планер, 2011. – Вип. 34. – С. 452-457. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК: 378.22.015.31 : 615.851 | |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7781 | |
dc.description | Естетотерапия. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретико-методологічні засади естетотерапії як самостійної особистісно орієнтованої педагогічної технології створення психологічно комфортного, творчого освітнього середовища. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются теоретико-методологические основы эстетотерапии как самостоятельной личностно-ориентированной педагогической технологии создания психологически комфортной, творческой образовательной среды. | ru |
dc.description.abstract | The article concerns the theoretical and methodological aspects of aestetotherapy as of the independent personality-oriented pedagogical technology of creation such environment, which would be psychologically comfortable for the creativity and education. | en |
dc.publisher | Вінниця : Планер | uk_UA |
dc.subject | естетотерапевтична освіта | uk_UA |
dc.subject | людиноцентрований тип навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічний комфорт | uk_UA |
dc.subject | творче самовираження суб’єктів навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | эстетотерапевтическое образование | uk_UA |
dc.subject | человекоцентрированный тип обучения | uk_UA |
dc.subject | психологический комфорт | uk_UA |
dc.subject | творческое самовыражение субъектов учебного процесса | uk_UA |
dc.subject | aestetotherapeutic education | uk_UA |
dc.subject | human-centering educational type | uk_UA |
dc.subject | psychological comfort | uk_UA |
dc.subject | creative self realization of educational process subjects | uk_UA |
dc.title | Мета й завдання естетотерапевтичної освіти вчителя в контексті особистісно орієнтованої педагогічної парадигми. | uk_UA |
dc.title.alternative | Цель и задачи естетотерапевтичнои образования учителя в контексте личностно ориентированной педагогической парадигмы . | uk_UA |
dc.title.alternative | The purpose and objectives of aesthetic therapeutic teacher education in the context of personality-oriented pedagogical paradigm | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |