Особливості поетики художньої прози Валентини Мастєрової: магістерська робота
Открыть
Дата
2020Автор
Ковалюк;, Богдана Володимирівна
Kovaliuk, B.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У магістерській роботі проаналізовано особливості поетики художньої прози Валентини Мастєрової, на матеріалі її романних та новелістичних текстів. Окреслено розвиток української жіночої прози кінця ХХ – початку ХХІ ст., досліджено творчі досягнення представниць цього напряму в літературі. Виділено засоби, форми і методи вираження феміністичних текстів. З’ясовано жанри, до яких звертаються письменниці, їхні особливості та модифікації. Досліджено традиції фемінізму у світовій та власне українських літературах. Здійснено ідейно-художній аналіз, вибраних новел із збірки «На тому боці», романів «Суча дочка» та «Смарагд». З’ясовано жанрово-стильові домінанти модифікації прози письменниці. Виписано вічні проблеми та типи характерів, створених або видозмінених Валентиною Мастєровою у збірці малої прози «На тому боці». Розглянуто засоби психологізації портретів романів «Суча дочка» та «Смарагд». The master's thesis analyzes the features of the poetics of fiction by Valentyna Mastierova, on the material of her novels and short stories. The development of Ukrainian women's prose of the end of the XX – the beginning of the XXI century is outlined, the creative achievements of the representatives of this direction in the literature are investigated. The means, forms and methods of expression feminist’s texts are highlighted. The genres to which the writers turn, their features and modifications are found out. The traditions of feminism in world and Ukrainian literature are studied. The ideological and artistic analysis of selected short stories from the collection “Na tomu botsi”, novels “Sucha Dochka” and “Smarahd” was carried out. The genre-style dominants of the writer's prose modification have been clarified. Eternal problems and types of characters created or modified by Valentyna Mastierova in the collection of short prose “Na tomu botsi” are written. Means of psychologization of portraits of novels “Sucha Dochka” and “Smarahd” are considered.