Факультет філології і журналістики ім. М. Стельмаха
Browse by
Collections in this community
Recent Submissions
-
Урбаністична лірика Михайля Семенка: проблематика, образи
(Вінниця : Твори, 2022)Кислиця Д. Урбаністична лірика Михайля Семенка: проблематика, образи / Дарія Кислиця // Літературознавчі студії (до 110-річчя з дня народження Михайла Стельмаха) : збірник наукових праць. Випуск 16 / гол. ред. Ткаченко В. ... -
Юрій Клен в колі «Київських неокласиків» і поетів «Празької школи»
(Вінниця : Твори, 2022)Мета статті – з’ясувати особливості творчої манери Юрія Клена в колі «Київських неокласиків» та поетів «Празької школи». -
Джерела поезії Леоніда Мосендза
(Вінниця : Твори, 2022)Метою дослідження є осягнення та розуміння цілісної картини світу поезії Леоніда Мосендза у контексті загальної панорами українського літературного процесу доби визвольних змагань. Серед завдань статті – визначити координати ... -
Образно-символічне панно поезії Юрія Липи воєнного періоду
(Вінниця : Твори, 2022)Мета дослідження полягає в системному й послідовному осмисленні образно-символічного втілення боротьби в поезії Юрія Липи, що інтерпретована синтезом лірики із видами мистецтва. -
Психологія поезії українського спротиву
(Вінниця : Твори, 2022)Мета дослідження. Вивчення та послідовне дослідження поезії із зображенням родинності періоду ІІ світової війни та часів УПА. -
Творче професійне самовираження вчителя-словесника в умовах особистісно зорієнтованого навчання (з досвіду роботи Ткачук Галини Іванівни)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Під час підготовки та безпосередньо проведення уроків української літератури, Олійник Л. М. використовує різноманітні методи та прийоми, підбирає форми роботи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів. ... -
Розвиток творчих здібностей учнів у системі мовно-літературної освіти (з досвіду роботи вчителя української мови та літератури Жовтобрух Оксани Петрівни)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)В процесі своєї діяльності Оксана Петрівна здійснює процес інтеграції сучасних педагогічних та новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, особистісно-зорієнтованого і проєктного навчання, що дає можливість розвивати ... -
Упровадження особистісно зорієнтованого навчання у виховний процес (з досвіду роботи вчителя української мови та літератури гандзюк таїси василівни)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Як і кожен класний керівник, Таїса Василівна знаходиться у постійному пошуку інноваційних концептуальних підходів до здійснення взаємодії з учнями з метою виховання свідомого громадянина своєї держави у форматі особистісно ... -
Особистісно зорієнтована технологія як засіб розвитку творчих здібностей учнів (на матеріалі досвіду вчителя-словесника)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Творчі здібності школярів найбільш ефективно розвиваються під час продуктивної креативної діяльності, а творча особистість значно краще адаптується до соціальних, побутових та виробничих умов, ефективно їх використовує, ... -
Активізація творчих здібностей учнів за допомогою інтерактивних техногій (на матеріалі досвіду вчителя-словесника)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Слід зазначити важливість використання інтерактивних технологій для організації навчання. Інтерактивне навчання – один із засобів досягнення тієї атмосфери в класі, яка найкраще сприяє співробітництву, порозумінню й ... -
Використання креолізованих текстів на уроках Української літератури як засіб активізації читацької діяльності учнів
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Опанування інноваційною технологією цифрового сторітелінгу можна вважати важливою умовою фахової підготовки сучасного вчителя-словесника, адже вона впливає на формування комунікативної компетентності. Використання digital ... -
Велика проза Василя Шкляра на уроках української літератури
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Процес засвоєння теоретико-літературних норм має поєднуватися з глибоким аналізом поетики романів, що, у свою чергу, передбачає застосування знань про жанрову, композиційну, образно-персонажну та образно-символічну суть ... -
Формування читацької компетентності на уроках української літератури як засіб успішної соціалізації учнів 9 класу
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Варто зазначити, що формування читацької компетенції школярів залежить від багатьох факторів. І перед учителем-словесником стоїть завдання допомогти учням зрозуміти та полюбити художнє слово. Таким чином, формування читацької ... -
Застосування буктрейлера на уроках української літератури у старшій ланці
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Сучасний словесник мусить бути креативним, на вимогу часу й суспільства, повинен генерувати ідеї, організовувати, режисерувати, визначати ролі та направляти процес навчання, поєднувати при цьому традиційні та новітні методи ... -
Буктрейлер як інструмент креативного вчителя-словесника
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Отже, буктрейлер є надзвичайно корисним інструментом для вчителя української літератури, оскільки дозволяє в цікавій та динамічній формі розповісти потенційному читачеві про твір літератури, поруч із традиційними засобами ... -
Проблемно-тематичний аналіз художнього твору (на прикладі вивчення повісті Григора Тютюнника «Климко» у 7 класі)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)У статті ми визначили основні проблеми повісті, які представлено на тематичному рівні: війни, бідності, сирітства, раннього дорослішання, голоду, взаємодопомоги, людяності, смерті тощо. Таким чином, досліджуючи ... -
Застосування Youtube на уроках української літератури у старшій ланці
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)YouTube містить велику кількість різнопланових роликів, фільмів, відеопрезентацій, що унаочнюють подачу нового матеріалу та удосконалюють уроки вивчення біографії майстрів слова, епічних та ліричних творів. При цьому ... -
Методика опрацювання драматичного твору на уроках української літератури: специфічні форми і прийоми вивчення драми
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Отже, який би шлях опрацювання драматичного твору не обрав учитель, йому слід пам’ятати: драма – особливий рід літератури, яка потребує, окрім проникнення в конфлікт і стеження за дією, унаочнення та зв’язку з театром. -
Нестандартний урок літератури рідного краю у профільній школі (на матеріалі поезії Ніни Гнатюк)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Вибір типу уроку є важливою дидактичною проблемою, яка безпосередньо впливає на результативний компонент навчального процесу. Вона тісно пов’язана з методами і засобами навчання, бо кінцевий результат визначається комплексом ... -
Методика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко)
(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022)Таким чином, сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Оскільки з його використанням учнями здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук ...