Show simple item record

dc.contributor.authorБех, Тетяна Василівна
dc.contributor.authorBekh, T. V.
dc.date.accessioned2021-02-09T15:04:09Z
dc.date.available2021-02-09T15:04:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБех Т. В. Методика викладання теорії ймовірності та математичної статистики у профільних фізико-математичних класах: дипломна робота / Тетяна Василівна Бех; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020. –107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7088
dc.descriptionМатематика та інформатика. Методика. Теорії ймовірності. Математична статистикаuk_UA
dc.description.abstractВ дипломній роботі розглянуто питання методики викладання теорії ймовірності та математичної статистики в профільних фізико-математичних класах.Дипломна робота містить такі розділи: 1. Предмет і теоретичні основи проблеми дослідження. 2. Теоретичні та методичні аспекти стохастичної змістової лінії в профільних фізико-математичних класах. 3. Дослідно-експериментальна робота. В дипломній роботі обґрунтовано, спроектовано і реалізовано в навчальному процесі методичну систему навчання теорії ймовірності та математичної статистики в профільних фізико-математичних класах. В процесі роботи виконано такі завдання: - проаналізовано психолого-педагогічну, навчальну, математичну і методичну літературу, яка має відношення до проблеми дослідження; - охарактеризовано поняття, організацію і структуру профільного навчання; вивчено питання актуальності введення профільного навчання в українські школи; - обґрунтовано необхідність введення теорії ймовірностей і математичної статистики в шкільний курс математики; - вивчено і реалізовано методику навчання теорії ймовірності та математичної статистики в профільних фізико-математичних класах; - розроблено низку уроків і програму елективного курсу з теорії ймовірності та математичної статистики. Також у дипломній роботі проаналізовано стан розробки проблеми в теорії методики навчання і реалізація її в сучасній шкільній практиці (за діючими програмами для шкіл і педагогічних вищих навчальних закладів, підручниками з математики); уточнена мета, цілі та завдання навчання, місце, зміст і структура, встановлені протиріччя на сучасному етапі, психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги навчання учнів класів фізико-математичного профілю, початків теорії ймовірностей і вступу до статистики.uk_UA
dc.description.abstractIn the diploma work the questions of a technique of teaching of the theory of probability and mathematical statistics in profile physical and mathematical classes are considered. Thesis contains the following sections: 1. Subject and theoretical foundations of the research problem. 2. Theoretical and methodological aspects of stochastic semantic line in profile physics and mathematics classes. 3. Experimental work. In the diploma work the methodical system of teaching the theory of probability and mathematical statistics in profile physical and mathematical classes is substantiated, designed and realized in the educational process. In the course of work the following tasks are executed: - analyzed psychological and pedagogical, educational, mathematical and methodological literature relevant to the research problem; - the concept, organization and structure of profile training are characterized; the question of relevance of introduction of profile education in the Ukrainian schools is studied; - the necessity of introduction of the theory of probabilities and mathematical statistics in a school course of mathematics is substantiated; - studied and implemented methods of teaching probability theory and mathematical statistics in specialized physics and mathematics classes; - developed a number of lessons and an elective course program in probability theory and mathematical statistics. Also in the thesis the state of problem development in the theory of teaching methods and its implementation in modern school practice is analyzed (according to the current programs for schools and pedagogical higher educational institutions, textbooks in mathematics); specified purpose, goals and objectives of training, place, content and structure, established contradictions at the present stage, psychological and pedagogical prerequisites and methodological requirements for teaching students classes of physics and mathematics, the beginnings of probability theory and introduction to statistics.en
dc.publisherВінниця: ВДПУuk_UA
dc.subjectтеорія ймовірностіuk_UA
dc.subjectматематична статистикаuk_UA
dc.subjectстохастикаuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UA
dc.subjectприкладна спрямованістьuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectдиференціація навчанняuk_UA
dc.subjectекспериментально-дослідницький принципuk_UA
dc.subjectпояснювальнно-ілюстративний та репродуктивний методиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкласи фізико-математичного профілюuk_UA
dc.subjectймовірнісно-статистичне мисленняuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectемпіричний підхідuk_UA
dc.subjectприкладні задачіuk_UA
dc.subjectprobability theoryuk_UA
dc.subjectmathematical statisticsuk_UA
dc.subjectstochasticsuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectspecialized traininguk_UA
dc.subjectapplied orientationuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary linksuk_UA
dc.subjectdifferentiation of traininguk_UA
dc.subjectexperimental research principleuk_UA
dc.subjectexplanatory-illustrative and reproductive methodsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectclasses of physical and mathematical profileuk_UA
dc.subjectprobabilistic-statistical thinkinguk_UA
dc.subjectinterdisciplinary connectionsuk_UA
dc.subjectempirical approachuk_UA
dc.subjectapplied problemuk_UA
dc.titleМетодика викладання теорії ймовірності та математичної статистики у профільних фізико-математичних класах: дипломна роботаuk_UA
dc.title.alternativeMethods of teaching probability theory and mathematical statistics in profile physics and mathematics classesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record