Застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій графічної підготовки учнів старшої школи
View/ Open
Date
2020Author
Музика, О.Р.
Muzyka, O.R.
Прибиш, О.С.
Prybysh, O.S.
Цвілик, С.Д.
Tsvilyk, S.D.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті схарактеризовано методичні аспекти застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання креслення учнів старшої школи. Встановлено, що ефективність комп’ютерно-орієнтованого навчання обумовлюється якістю інформаційно-технічної, методичної складової електронного навчально-методичного комплексу (ЕНМК), що містить чіткі вказівки для всіх суб’єктів освітнього процесу. Тому до складу методичної основи такого комплексу бути поданий електронний навчально-методичний посібник з вичерпним переліком необхідних рекомендацій для вчителів й учнів з використання засобу в навчанні розділів і тем курсу креслення. В статье охарактеризованы методические аспекты применения компьютерно-ориентированных технологий обучения чертежи учащихся старших классов. Установлено, что эффективность компьютерно-ориентированного обучения обуславливается качеством информационно-технической, методической составляющей электронного учебно-методического комплекса (ЭУМК), содержащий четкие указания для всех субъектов образовательного процесса. Поэтому в состав методической основы такого комплекса быть представлен электронный учебно-методическое пособие с исчерпывающим перечнем необходимых рекомендаций для учителей и учеников по использованию средства в обучении разделов и тем курса черчения. The article describes the methodological aspects of the application of computer-based technologies for teaching drawing to high school students. It is established that the effectiveness of computer-based learning is determined by the quality of information-technical, methodological component of the electronic educational-methodical complex (EEMC), which contains clear instructions for all subjects of the educational process.
Therefore, as part of the methodological basis of such a complex to provide an electronic textbook with a comprehensive list of necessary recommendations for teachers and students to use the tool in teaching sections and topics of the drawing course.