Показать сокращенную информацию
Активізація читацької діяльності учнів засобами інноваційних технологій у системі літературної освіти: дипломна робота
dc.contributor.author | Маслова, Ольга Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Маслова, О.А. | |
dc.contributor.author | Maslova, O.A. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T19:38:43Z | |
dc.date.available | 2021-01-21T19:38:43Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Маслова Ольга Анатоліївна. Активізація читацької діяльності учнів засобами інноваційних технологій у системі літературної освіти : дипломна робота / О. А. Маслова ; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2016. – 95 с.: + 3 статті. – Бібліогр.: с. 87-94 (93 назв.). – На правах рукопису | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6840 | |
dc.description | українська література; методика викладання в школі | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз теоретичної бази та апробація напрацьованих методичних рекомендації в шкільній практиці дозволили виявити найбільш ефективні інноваційні методи в контексті шкільної літературної освіти. У середній школі це такі інноваційні методи та прийоми навчальної діяльності: комбінований метод творчого читання та рецепції художнього твору, що може реалізовуватись через застосування таких прийомів, як читання за ролями, виразне, вибіркове; робота з авторським словом; пошук й пояснення ключових слів, складання асоціацій, візуалізації. | uk_UA |
dc.description.abstract | Анализ теоретической базы и апробация наработанных методических рекомендации в школьной практике позволили выявить наиболее эффективные инновационные методы в контексте школьного литературного образования. В средней школе это такие инновационные методы и приемы учебной деятельности: комбинированный метод творческого чтения и рецепции художественного произведения, может реализовываться путем применения таких приемов, как чтение по ролям, выразительное, выборочное; работа с авторским словом; поиск и объяснение ключевых слов, составление ассоциаций, визуализации. | ru |
dc.subject | читацька діяльність учнів | uk_UA |
dc.subject | літературна освіта | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | читательская деятельность учащихся | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | инновационные технологии | uk_UA |
dc.subject | литературное образование | uk_UA |
dc.subject | старшеклассники | uk_UA |
dc.subject | students' reading activities | uk_UA |
dc.subject | innovative technologies | uk_UA |
dc.subject | literary education | uk_UA |
dc.subject | high school students | uk_UA |
dc.title | Активізація читацької діяльності учнів засобами інноваційних технологій у системі літературної освіти: дипломна робота | uk_UA |
dc.title.alternative | Активизация читательской деятельности учащихся средствами инновационных технологий в системе литературного образования: дипломная работа | uk_UA |
dc.title.alternative | Activation of the readers of the students by means of innovative technologies in the system of literary education: thesis | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |