Show simple item record

dc.contributor.authorЛитвак, Світлана Костянтинівна
dc.contributor.authorЛитвак, С.К.
dc.contributor.authorLitvak, S.K.
dc.date.accessioned2021-01-12T12:42:01Z
dc.date.available2021-01-12T12:42:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЛитвак Світлана Костянтинівна. Прихована реклама у Вінницькій пресі: ефективність впливу : дипломна робота / С. К. Литвак ; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2016. – 42 с. – Бібліогр.: с. 40-42 (42 назв.). – На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6609
dc.description.abstractОбрана тема є актуальною для українського журналістикознавства, адже дуже часто реклама вводить споживача в оману, надаючи недостовірну інформацію про той чи інший товар, ображає почуття споживача і містить відверту брехню. Незважаючи на всі закони і декларації про рекламну етику, преса і телебачення наповнені прихованою рекламою – в огляди, статті, репортажі і навіть у новинні повідомлення вставлені славослів’я товару чи фірм. Все вище перераховане може призвести до втрати довіри споживачів стосовно чесних ЗМІ. Мета наукової роботи. Проаналізувати особливості прихованої реклами у вінницькій пресі та ефективність її впливу на читацьку аудиторію. Аналіз двох вінницьких періодичних видань «33-й канал» і «Місто» дав можливість переконатись у тому, що таке явище як «прихована реклама» існує та широко розповсюджується місцевими журналістами. Відмітимо, що більша кількість статей рекламного характеру без спеціального маркування «реклама» або «на правах реклами» зустрічається у газеті «33-й канал», що пов’язано з більшим тиражем і більшою популярністю цього тижневика. Зокрема це стосується замовних матеріалів політичної спрямованості.uk_UA
dc.description.abstractВыбранная тема является актуальной для украинского журналистиковедения, ведь очень часто реклама вводит потребителя в заблуждение, предоставляя недостоверную информацию о том или ином товаре, оскорбляет чувства потребителя и содержит откровенную ложь. Несмотря на все законы и декларации о рекламной этике, пресса и телевидение наполнены скрытой рекламой - в обзоры, статьи, репортажи и даже в новостные сообщения вставлены славословия товара или фирмы. Все выше перечисленное может привести к потере доверия потребителей относительно честных СМИ. Цель научной работы. Проанализировать особенности скрытой рекламы в винницкой печати и эффективность ее воздействия на читательскую аудиторию. Анализ двух винницких периодических изданий «33-й канал» и «Город» дал возможность убедиться в том, что такое явление как «скрытая реклама» существует и широко распространяется местными журналистами. Заметим, что большее количество статей рекламного характера без специальной маркировки «реклама» или «на правах рекламы» встречается в газете «33-й канал», что связано с большим тиражом и большей популярностью этого еженедельника. В частности это касается заказных материалов политической направленности.ru
dc.subjectприхована рекламаuk_UA
dc.subjectВінницька пресаuk_UA
dc.subjectефективність впливуuk_UA
dc.subjectгазета «33-й канал»uk_UA
dc.subjectінформаційно-рекламний тижневик «Місто»uk_UA
dc.subjectскрытая рекламаuk_UA
dc.subjectВинницкая прессаuk_UA
dc.subjectэффективность воздействияuk_UA
dc.subjectгазета «33-й канал»uk_UA
dc.subjectинформационно-рекламный еженедельник «Город»uk_UA
dc.subjecthidden advertisinguk_UA
dc.subjectVinnytsia pressuk_UA
dc.subjectimpact effectivenessuk_UA
dc.subjectinformation and advertising weekly "City"uk_UA
dc.titleПрихована реклама у Вінницькій пресі: ефективність впливу: дипломна роботаuk_UA
dc.title.alternativeСкрытая реклама в Винницкой прессе: эффективность воздействия: дипломная работаuk_UA
dc.title.alternativeHidden advertising in the Vinnytsia press: the effectiveness of the impact: a thesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record