Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С.Д.
dc.contributor.authorTsvilyk, S.D.
dc.contributor.authorБогута, Ю.А.
dc.contributor.authorBohuta, YU.A.
dc.contributor.authorДеркач, М.О.
dc.contributor.authorDerkach, M.O.
dc.date.accessioned2021-01-04T18:29:18Z
dc.date.available2021-01-04T18:29:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЦвілик С.Д. Методичні аспекти застосування особистісно-розвивальних технологій у навчанні основ виробництва учнів закладів професійної освіти / С.Д. Цвілик, Ю.А. Богута, М.О. Деркач // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – С 83-87uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.3.014.6:005.642.4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6545
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Навчальна мотивація. Педагогічні технології.uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано методичні аспекти застосування особистісно-розвивальних технологій у навчанні основ виробництва учнів закладів професійної освіти. Встановлено, що процес проектування особистісно-розвивальних технологій навчання у закладах професійної освіти складається з таких етапів: формулювання інтегральної цілі; побудова ієрархії цілей; добір педагогічних технологій та форм організації навчання; напрацювання навчальної мотивації; проектування структури та елементів змісту у вигляді завдань; добір методів навчання і подання конкретних прийомів реалізації змісту; обґрунтування засобів зворотного зв’язку в навчанні; матеріалізація педагогічних технологій (плани-конспекти, технологічні карти, алгоритми).uk_UA
dc.description.abstractВ статье охарактеризованы методические аспекты применения личностно-развивающих технологий в обучении основам производства учащихся учреждений профессионального образования. Установлено, что процесс проектирования личностно-развивающих технологий обучения в учреждениях профессионального образования состоит из следующих этапов: формулировка интегральной цели; построение иерархии целей; подбор педагогических технологий и форм организации обучения; наработки учебной мотивации; проектирование структуры и элементов содержания в виде задач; отбор методов обучения и представление конкретных приемов реализации содержания; обоснование средств обратной связи в обучении; материализация педагогических технологий (планы-конспекты, технологические карты, алгоритмы).ru
dc.description.abstractThe article characterizes the methodological aspects of the application of personal development technologies in teaching the basics of production of students of vocational education institutions. It is established that the process of designing personal development technologies in vocational education institutions consists of the following stages: formulation of an integrated goal; building a hierarchy of goals; selection of pedagogical technologies and forms of education organization; development of educational motivation; designing the structure and content elements in the form of tasks; selection of teaching methods and presentation of specific methods of content implementation; substantiation of means of feedback in training; materialization of pedagogical technologies (plans-summaries, technological maps, algorithms).en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectособистісно-розвивальна технологіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectцілі й етапиuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectличностно-развивающая технологияuk_UA
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectцели и этапыuk_UA
dc.subjectсодержание обученияuk_UA
dc.subjectразвитие личностиuk_UA
dc.subjectpersonal development technologyuk_UA
dc.subjectprofessional educationuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectgoals and stagesuk_UA
dc.subjectcontent of educationuk_UA
dc.subjectpersonality developmentuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти застосування особистісно-розвивальних технологій у навчанні основ виробництва учнів закладів професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeМетодические аспекты применения личностно-развивающих технологий в обучении основам производства учащихся учреждений профессионального образованияuk_UA
dc.title.alternativeMethodical aspects of application of personal-development technologies in teaching the basics of production to students of vocational education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record