Методичні аспекти застосування особистісно-розвивальних технологій у навчанні основ виробництва учнів закладів професійної освіти
Дата
2020Автор
Цвілик, С.Д.
Tsvilyk, S.D.
Богута, Ю.А.
Bohuta, YU.A.
Деркач, М.О.
Derkach, M.O.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті схарактеризовано методичні аспекти застосування особистісно-розвивальних технологій у навчанні основ виробництва учнів закладів професійної освіти. Встановлено, що процес проектування особистісно-розвивальних технологій навчання у закладах професійної освіти складається з таких етапів: формулювання інтегральної цілі; побудова ієрархії цілей; добір педагогічних технологій та форм організації навчання; напрацювання навчальної мотивації; проектування структури та елементів змісту у вигляді завдань; добір методів навчання і подання конкретних прийомів реалізації змісту; обґрунтування засобів зворотного зв’язку в навчанні; матеріалізація педагогічних технологій (плани-конспекти, технологічні карти, алгоритми). В статье охарактеризованы методические аспекты применения личностно-развивающих технологий в обучении основам производства учащихся учреждений профессионального образования. Установлено, что процесс проектирования личностно-развивающих технологий обучения в учреждениях профессионального образования состоит из следующих этапов: формулировка интегральной цели; построение иерархии целей; подбор педагогических технологий и форм организации обучения; наработки учебной мотивации; проектирование структуры и элементов содержания в виде задач; отбор методов обучения и представление конкретных приемов реализации содержания; обоснование средств обратной связи в обучении; материализация педагогических технологий (планы-конспекты, технологические карты, алгоритмы). The article characterizes the methodological aspects of the application of personal development technologies in teaching the basics of production of students of vocational education institutions. It is established that the process of designing personal development technologies in vocational education institutions consists of the following stages: formulation of an integrated goal; building a hierarchy of goals; selection of pedagogical technologies and forms of education organization; development of educational motivation; designing the structure and content elements in the form of tasks; selection of teaching methods and presentation of specific methods of content implementation; substantiation of means of feedback in training; materialization of pedagogical technologies (plans-summaries, technological maps, algorithms).