Show simple item record

dc.contributor.authorПоронник, О. О.
dc.contributor.authorПоронник, Е. А.
dc.contributor.authorPoronnik, O. O.
dc.date.accessioned2020-12-04T11:56:03Z
dc.date.available2020-12-04T11:56:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПоронник Олена Олександрівна. Символи в сучасній англомовній рекламі всесвітньо відомих брендів: лінгвосеміотичний аспект : дипломнв робота / O. O. Поронник // Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020. – 106 с.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811.111‘22
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6262
dc.descriptionІноземні мови. Англійська філологія.Рекламаuk_UA
dc.description.abstractСучасна семіотика – це наука про знаки та знакові системи. Знак криє в собі матеріальний об’єкт, який умовно представляє і відсилає до означуваного ним предмета, явища, події, властивості. Метою дослідження є аналіз типів символів у сучасній англійській рекламі всесвітньо відомих брендів у лінгвосеміотичному аспекті. У дослідженні застосовується складна методологія, що включає методи лінгвосеміотичного аналізу, методи порівняльного історичного аналізу та методи семантичного аналізу емпіричного матеріалу. Результати показали, що рекламний дискурс широко використовує символізм не лише як стилістичний інструмент, а й як когнітивну одиницю, а саме, концептуальну символічну метафору. Загалом дослідження показало, що в комунікативному просторі бренд існує як своєрідна символічна єдність, що формує загальноприйняте поле предмета спілкування та його середовища.uk_UA
dc.description.abstractСовременная семиотика включает изучение знаков как объектов, заменяющих материальные или идеальные сущности. Цель исследования - проанализировать типы символов в современной англоязычной рекламе всемирно известных брендов в лингвосемиотическом аспекте. В исследовании используется комплексная методология, включающая в себя методы лингвосемиотического анализа, методы сравнительно-исторического анализа и методы семантического анализа эмпирического материала. Результаты показали, что в рекламном дискурсе символизм широко используется не только как стилистический инструмент, но и как когнитивная единица, а именно концептуальная метафора символа. В целом исследование доказало, что в коммуникативном пространстве бренд существует как некое символическое единство, образующее условное поле субъекта коммуникации и его окружения.ru
dc.description.abstractContemporary semiotics encompasses the study of signs as objects substituting material or ideal entities. The aim of the study is to analyze the types of symbols in modern English advertisements of world-famous brands in the linguosemiotic aspect. The research employs a complex methodology, which comprises methods of linguosemiotic analysis, methods of comparative historical analysis, and methods of semantic analysis of empirical material. The results showed that advertising discourse makes extensive use of symbolism not only as a stylistic tool but also as a cognitive unit, namely, a conceptual symbol-metaphor. Overall, the study proved that in the communicative space, the brand exists as a kind of symbolic unity that forms the conventional field of the subject of communication and its environment.en
dc.publisherВінниця: ВДПУuk_UA
dc.subjectсеміотикаuk_UA
dc.subjectлінгвосеміотикаuk_UA
dc.subjectзнакuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсемиотикаuk_UA
dc.subjectлингвосемиотикаuk_UA
dc.subjectsemioticsuk_UA
dc.subjectlinguosemioticsuk_UA
dc.subjectsignuk_UA
dc.subjectsymboluk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleСимволи в сучасній англомовній рекламі всесвітньо відомих брендів: лінгвосеміотичний аспект: дипломна роботаuk_UA
dc.title.alternativeСимволы в современной англоязычной рекламе всемирно известных брендов: лингвосемиотический аспект: дипломная работаuk_UA
dc.title.alternativeSymbols in modern English advertising of world-famous brands: a linguosemiotic aspect: thesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record