Show simple item record

dc.contributor.authorХохлюк, О.
dc.contributor.authorKhokhlyuk, O.
dc.contributor.authorХохлюк, А.
dc.date.accessioned2020-11-23T20:23:56Z
dc.date.available2020-11-23T20:23:56Z
dc.date.issued2018-11-21
dc.identifier.citationХохлюк О. Особливості формування естетичної культури дітей дошкільного віку в освітньому просторі ЗДО/ О. Хохлюк //Актуальні проблеми мистецької підготовки майбутнього вчителя (VІІ школа методичного досвіду): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 21-22 листопада 2018 року. – Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018. – С.245-249.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.2.015.31:7
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6091
dc.descriptionдошкільне виховання; естетична культураuk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено дефінітивний аналіз поняття «естетична культура», визначено її складові частини та компоненти. З’ясовано вплив естетичної культури на духовне життя особистості та розвиток її світогляду. Виокремлено пріоритетні завдання для вихователя щодо формування естетичної культури дітей. З’ясовано особливості створення сприятливого освітнього простору для дошкільників та визначено напрями роботи вихователя у цьому освітньому просторі.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines a definitive analysis of the concept of «aesthetic culture», defines its constituent parts and components. We find out the influence of aesthetic culture on the spiritual life of a person and the development of his outlook. We have identified, in accordance with the Basic component of preschool education, the priority tasks for the educator in shaping the aesthetic culture of children. We have found out the peculiarities of creation of a favorable educational space for preschoolers and the directions of work of the educator in this educational space are determin.en
dc.description.abstractВ статье освещены дефинитивный анализ понятия «эстетическая культура», определены ее составные части и компоненты. Выяснено влияние эстетической культуры на духовную жизнь личности и развитие ее мировоззрения. Выделены приоритетные задачи для воспитателя по формированию эстетической культуры детей. Выяснены особенности создания благоприятного образовательного пространства для дошкольников и определены направления работы воспитателя в данном образовательном пространстве.ru
dc.publisherВінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018uk_UA
dc.subjectестетична культураuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectaesthetic cultureuk_UA
dc.subjectaesthetic educationuk_UA
dc.subjectchild of preschool ageuk_UA
dc.subjecteducational spaceuk_UA
dc.subjectinstitution of preschool educationuk_UA
dc.subjectэстетическая культураuk_UA
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectребенок дошкольного возрастаuk_UA
dc.subjectобразовательное пространствоuk_UA
dc.subjectзаведение дошкольного образованияuk_UA
dc.titleОсобливості формування естетичної культури дітей дошкільного віку в освітньому просторі ЗДОuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of formation of the aesthetic culture of children of preschool age in the educational space of kindergardenuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования эстетической культуры детей дошкольного возраста в образовательном пространстве УДОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record