Особливості формування естетичної культури дітей дошкільного віку в освітньому просторі ЗДО
Abstract
У статті висвітлено дефінітивний аналіз поняття «естетична культура», визначено її складові частини та компоненти. З’ясовано вплив естетичної культури на духовне життя особистості та розвиток її світогляду. Виокремлено пріоритетні завдання для вихователя щодо формування естетичної культури дітей. З’ясовано особливості створення сприятливого освітнього простору для дошкільників та визначено напрями роботи вихователя у цьому освітньому просторі. The article defines a definitive analysis of the concept of «aesthetic culture», defines its constituent parts and components. We find out the influence of aesthetic culture on the spiritual life of a person and the development of his outlook. We have identified, in accordance with the Basic component of preschool education, the priority tasks for the educator in shaping the aesthetic culture of children. We have found out the peculiarities of creation of a favorable educational space for preschoolers and the directions of work of the educator in this educational space are determin. В статье освещены дефинитивный анализ понятия «эстетическая культура», определены ее составные части и компоненты. Выяснено влияние эстетической культуры на духовную жизнь личности и развитие ее мировоззрения. Выделены приоритетные задачи для воспитателя по формированию эстетической культуры детей. Выяснены особенности создания благоприятного образовательного пространства для дошкольников и определены направления работы воспитателя в данном образовательном пространстве.