Show simple item record

dc.contributor.authorБілоус, В.С.
dc.contributor.authorБелоус, В.С.
dc.contributor.authorBilous, V. S.
dc.contributor.authorБровчак, Л.С.
dc.contributor.authorБровчак, Л.С.
dc.contributor.authorBrovchak, L. S.
dc.date.accessioned2020-10-21T09:20:45Z
dc.date.available2020-10-21T09:20:45Z
dc.date.issued2020-10-08
dc.identifier.citationБілоус В. С., Бровчак Л. С. Роль бібліотеки у формуванні інклюзивної компетентності майбутніх педагогів: актуальність, напрями, досвід / В.С. Білоус, Л.С. Бровчак // University library at a new stage of social communications development : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, НТБ ДНУЗТ, 8–9 жовтня 2020 р. – Режим доступу: :http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library2020/schedConf/presentationsuk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5497
dc.descriptionпедагогіка, інклюзія, бібліотекознавствоuk_UA
dc.description.abstractУ пропонованій статті здійснено короткий огляд актуального стану впровадження інклюзії в Україні. Визначено важливість даної теми. Визначено термін інклюзивна освіта та показано важливість підготовки висококваліфікованих педагогів в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано сутність інклюзивної компетентності вчителя як наукової категорії. Проаналізовано публікації (журнали, книги, матеріали конференцій, публікації в соціальних мережах) у галузі бібліотекознавства та педагогіки, присвячені ролі бібліотек у формуванні інклюзивної компетентності. Акцентовано увагу на досвід роботи бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського щодо створення інклюзивного бібліотечного простору. Використовуючи різноманітні форми і методи роботи, бібліотека сприяє впровадженню новітніх освітніх стандартів, серед яких – інклюзивна освіта. Висвітлено роль університетської бібліотеки як важливої ланки в забезпеченні інклюзивного навчання. Виділені основні напрями та аспекти впровадження інклюзивного проєкту «Бібліотека без меж». Визначено подальшу стратегію діяльності бібліотеки – формування інклюзивного простору та інклюзивної бібліотеки.uk_UA
dc.description.abstractВ предлагаемой статье осуществлен краткий обзор актуального состояния внедрения инклюзии в Украине. Определено важность данной темы. Определено термин инклюзивное образование и показана важность подготовки высококвалифицированных педагогов в условиях инклюзивного образования. Проанализированы сущность инклюзивной компетентности учителя как научной категории. Акцентировано внимание на опыте работы библиотеки Винницкого государственного педагогического университета имени Михаила Коцюбинского по созданию инклюзивного библиотечного пространства. Используя разнообразные формы и методы работы, библиотека способствует внедрению новейших образовательных стандартов, среди которых - инклюзивное образование. Освещена роль университетской библиотеки как важного звена в обеспечении инклюзивного обучения. Выделены основные направления и аспекты внедрения инклюзивного проекта «Библиотека без границ». Определена стратегия деятельности библиотеки - формирование инклюзивного пространства и инклюзивной библиотеки.ru
dc.description.abstractThe proposed article provides a brief overview of the current state of inclusion implementation in Ukraine. The term inclusive education is defined and the importance of training highly qualified teachers in the conditions of inclusive education is shown. Emphasis is placed on the experience of the library of Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University in creating an inclusive library space.en
dc.publisherм. Дніпро, НТБ ДНУЗТuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзивна бібліотекаuk_UA
dc.subjectлюди з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectбібліотека Вінницького педуніверситетуuk_UA
dc.subjectинклюзивное образованиеuk_UA
dc.subjectинклюзивная компетентностьuk_UA
dc.subjectинклюзивная средаuk_UA
dc.subjectинклюзивная библиотекаuk_UA
dc.subjectлюди с особыми потребностямиuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectinclusive competenceuk_UA
dc.subjectinclusive environmentuk_UA
dc.subjectinclusive libraryuk_UA
dc.subjectVinnytsia Pedagogical University libraryuk_UA
dc.titleРоль бібліотеки у формуванні інклюзивної компетентності майбутніх педагогів: актуальність, напрями, досвідuk_UA
dc.title.alternativeРоль библиотеки в формировании инклюзивного компетентности будущих педагогов: актуальность, направления, опытuk_UA
dc.title.alternativeThe role of the library in the formation of inclusive competence of future teachers: relevance, directions, experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record