Search
Now showing items 1-6 of 6
Моделювання змісту та алгоритмів графічної діяльності учнів старшої та професійної школи
(Вінниця: ПП Балюк І.Б., 2019)
У статті йдеться про поєднання комп’ютерних технологій графічної підготовки учнів старшої і середньої школи разом з традиційними методами навчання. Головною умовою достатньо швидкого й правильного виконання побудов в ...
Застосування інтерактивних мультимедійних технологій у профільному навчанні обробки деревини учнів старшої школи
(Вінниця: ПП Балюк І.Б., 2019)
У статті розглядається сутність інтерактивного навчання на засадах інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено особливості окремих методів інтерактивного навчання учнів профільної школи. Встановлено, що застосування ...
Метод десятинних матриць як чинник інтегративного підходу до навчання технологій учнів профільної школи
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті йдеться про метод десятинних матриць, який полягає у пошуку нових технічних рішень на основі аналізу взаємозв’язків досліджуваного технічного об'єкта та евристичних прийомів. Визначено, що цей метод може бути ...
Вивчення можливостей мультимедійних технологій профільного навчання у старшій школі
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті йдеться про можливості застосування мультимедійних технологій під час навчання швейного обладнання в основній і профільній школі. Встановлено, що вчитель має володіти достатнім рівнем інформаційної культури, щоб ...
Моделювання складних геометричних форм засобами графічного редактора «КОМПАС-3D»
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті зазначаються основні риси й характеристики системи комп’ютерного моделювання «Компас-3D». Вивчено можливості моделювання тривимірних тіл складної геометричної форми, що застосовуються у проектно-конструкторської ...
Обґрунтування компетентнісної графічної підготовки вчителя трудового навчання та технологій і викладача професійної освіти засобами матричного моделювання
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2019)
У статті розглядаються проблеми компетентнісної графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій і викладачів професійної освіти. За умов застосування теоретичних засад компетентнісного підходу та ...