Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С. Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.contributor.authorБогута, Ю. А.
dc.contributor.authorBoguta, Yu. A.
dc.contributor.authorМиколайчук, К. А.
dc.contributor.authorМиколайчук, Е. А.
dc.contributor.authorMykolaychuk, K. A.
dc.date.accessioned2019-11-27T13:09:43Z
dc.date.available2019-11-27T13:09:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Розвиток системи освітнього моніторингу якості професійної освіти майбутніх кваліфікованих робітників / С. Д. Цвілик, Ю. А. Богута, К. М. Миколайчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 119-124uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.3.014.6:005.642.4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4678
dc.descriptionТехнологічна освіта. Моніторинг. Тестуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто аспекти моніторингу якості професійної освіти, що полягає у: визначенні вхідного рівня компетентностей учнів; спостереженні на всіх видах занять за діяльністю викладачів та учнів; аналізі занять за певною схемою спостереження; діагностуванні рівня сформованих ключових і предметних компетентностей учнів на всіх етапах навчання; визначенні динаміки визначених показників (критеріїв). Моніторинг дає змогу вчасно виявити негативні тенденції, проблеми в освітній діяльності й знайти шляхи їхнього розв’язання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены аспекты мониторинга качества профессионального образования, заключается в: определении входного уровня компетенций учащихся; наблюдении на всех видах занятий за деятельностью преподавателей и учащихся; анализе занятий по определенной схеме наблюдения; диагностике уровня сформированных ключевых и предметных компетенций учащихся на всех этапах обучения; определении динамики определенных показателей (критериев). Мониторинг позволяет своевременно выявить негативные тенденции, проблемы в образовательной деятельности и найти пути их решения.ru
dc.description.abstractThe article deals with the aspects of monitoring the quality of vocational education, which consists in: determining the entry level of students’ competences; observation of all kinds of classes for the activity of teachers and students; analysis of lessons in a specific pattern of observation; diagnosing the level of key and subject competences of students at all stages of education; determining the dynamics of certain indicators (criteria). Monitoring allows to identify in a timely manner negative trends, problems in educational activity and find ways to solve them.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectкачество образованияuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectтестированиеuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.titleРозвиток системи освітнього моніторингу якості професійної освіти майбутніх кваліфікованих робітниківuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие системы образовательного мониторинга качества профессионального образования будущих квалифицированных рабочихuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of educational monitoring system of quality of vocational education future skilled workersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record