Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С. Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.contributor.authorАксьонова, О. В.
dc.contributor.authorAksenova, O. V.
dc.contributor.authorСімончук, В. В.
dc.contributor.authorСимончук, В. В.
dc.contributor.authorSimonchuk, V. V.
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:08Z
dc.date.available2019-11-27T12:36:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Зазначення на робочих кресленнях допусків відхилення форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей / С. Д. Цвілик, О. В. Аксьонова, В. В. Сімончук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 30-34uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.36.016:744
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4676
dc.descriptionТехнологічна освіта. Інноваційне навчання. Комп'ютерні технологіїuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання зазначення на робочих кресленнях допусків форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей. Встановлено, що інноваційне навчання з використанням комп’ютерних технологій виступає альтернативою традиційному навчанню. У навчанні із застосуванням комп’ютерних технологій у професійній школі спостерігаються: вища мотивація учнів, підвищення середнього рівня знань і багатьох показників досягнень, вищий рівень критичного і проблемного мислення; збільшення дискусій, спілкування між учнями та викладачами.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы указания на рабочих чертежах допусков формы и расположения поверхностей при выполнении ассоциативных рабочих чертежей деталей. Установлено, что инновационное обучение с использованием компьютерных технологий выступает альтернативой традиционному обучению. В обучении с применением компьютерных технологий в профессиональной школе наблюдаются: высшее мотивация учащихся, повышение среднего уровня знаний и многих показателей достижений, высокий уровень критического и проблемного мышления; увеличение дискуссий, общения между учениками и преподавателями.ru
dc.description.abstractThe article deals with the issue of specifying tolerances on the working drawings of the tolerances of the form and the arrangement of surfaces during the performance of associative working drawings of details. Innovative computer-based learning has been found to be an alternative to traditional training. Computer-aided training in vocational school shows: higher motivation of students, increase of average level of knowledge and many indicators of achievement, higher level of critical and problematic thinking; increased discussions, communication between students and teachers.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectпрофесійна школаuk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectграфічна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофессиональная школаuk_UA
dc.subjectчертежиuk_UA
dc.subjectграфическая подготовкаuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологииuk_UA
dc.subjectvocational schooluk_UA
dc.subjectdrawingsuk_UA
dc.subjectgraphic traininguk_UA
dc.subjectcomputer technologyuk_UA
dc.titleЗазначення на робочих кресленнях допусків відхилення форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталейuk_UA
dc.title.alternativeУказание на рабочих чертежах допусков отклонения формы и расположения поверхностей при выполнении ассоциативных рабочих чертежей деталейuk_UA
dc.title.alternativeNote on working drawings tolerances of form deviation and arrangement of surfaces when performing associative drawing of partsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record