Зазначення на робочих кресленнях допусків відхилення форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей
View/ Open
Date
2019Author
Цвілик, С. Д.
Цвилык, С. Д.
Tsvilik, S. D.
Аксьонова, О. В.
Aksenova, O. V.
Сімончук, В. В.
Симончук, В. В.
Simonchuk, V. V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядаються питання зазначення на робочих кресленнях допусків форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей. Встановлено, що інноваційне навчання з використанням комп’ютерних технологій виступає альтернативою традиційному навчанню. У навчанні із застосуванням комп’ютерних технологій у професійній школі спостерігаються: вища мотивація учнів, підвищення середнього рівня знань і багатьох показників досягнень, вищий рівень критичного і проблемного мислення; збільшення дискусій, спілкування між учнями та викладачами. В статье рассматриваются вопросы указания на рабочих чертежах допусков формы и расположения поверхностей при выполнении ассоциативных рабочих чертежей деталей. Установлено, что инновационное обучение с использованием компьютерных технологий выступает альтернативой традиционному обучению. В обучении с применением компьютерных технологий в профессиональной школе наблюдаются: высшее мотивация учащихся, повышение среднего уровня знаний и многих показателей достижений, высокий уровень критического и проблемного мышления; увеличение дискуссий, общения между учениками и преподавателями. The article deals with the issue of specifying tolerances on the working drawings of the tolerances of the form and the arrangement of surfaces during the performance of associative working drawings of details. Innovative computer-based learning has been found to be an alternative to traditional training. Computer-aided training in vocational school shows: higher motivation of students, increase of average level of knowledge and many indicators of achievement, higher level of critical and problematic thinking; increased discussions, communication between students and teachers.