Show simple item record

dc.contributor.authorШимкова, І. В.
dc.contributor.authorШимкова, И. В.
dc.contributor.authorShimkova, I. V.
dc.contributor.authorМузика, О. Р.
dc.contributor.authorМузыка, Е. Р.
dc.contributor.authorMuzyka, O. R.
dc.contributor.authorКирилюк, О. І.
dc.contributor.authorКирилюк, О.
dc.contributor.authorKyrylyuk, O. I.
dc.date.accessioned2019-11-27T12:06:12Z
dc.date.available2019-11-27T12:06:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШимкова І. В. Проблеми індивідуалізації навчання креслення засобами комп’ютерних технологій / І. В. Шимкова, О. Р. Музика, О. І. Кирилюк // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С.45-50uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.091.33:004:744
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4674
dc.descriptionТехнологічна освіта. Індивідуалізація навчання креслення. Графічна підготовкаuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми індивідуалізації навчання креслення учнів середньої і професійної школи засобами комп’ютерних технологій. Встановлено, що комп’ютерне навчання креслення учнів як середньої, так і професійної школи призначене для глибшого освоєння графічних знань та формування графічних ключових і предметних компетентностей учнів , а також для самостійного його освоєння. Такий підхід до користування комп’ютерною системою моделювання систематизує процес самонавчання, оскільки учень для правильного виконання поставленого завдання має постійно працювати за наступною схемою: завдання – комп’ютерне навчання теми – інформація з теми завдання – автоматизований контроль – відповідь – результат (за умов одержання негативного результату – інформація з теми завдання).uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы индивидуализации обучения чертежи учащихся средней и профессиональной школы средствами компьютерных технологий. Установлено, что компьютерное обучение чертежи учеников как средней, так и профессиональной школы предназначенное для более глубокого освоения графических знаний и формирования графических ключевых и предметных компетенций учащихся, а также для самостоятельного его освоения. Такой подход к использованию компьютерной системой моделирования систематизирует процесс самообучения, поскольку ученик для правильного выполнения поставленной задачи должно постоянно работать по следующей схеме: задача - компьютерное обучение темы - информация по теме задача - автоматизированный контроль - ответ - результат (при условии получения отрицательного результата - информация по теме задания).ru
dc.description.abstractThe article deals with the problems of individualization of computer-aided drawing of secondary and vocational school students. It is established that computer training of drawing of students both secondary and vocational school is intended for deeper development of graphic knowledge and formation of graphic key and subject competences of students, as well as for its own development. This approach to the use of a computer simulation system systematizes the process of self-study, since the student to work properly to the task must constantly work according to the following scheme: task – computer learning topics – information on the topic of the task – automated control – answer – result (subject to receiving negative result – information on the topic of the task).en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectграфічна підготовкаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectчертежиuk_UA
dc.subjectграфическая подготовкаuk_UA
dc.subjectиндивидуализация обученияuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологииuk_UA
dc.subjectdrawingsuk_UA
dc.subjectgraphic traininguk_UA
dc.subjectindividualization of traininguk_UA
dc.subjectcomputer technologyuk_UA
dc.titleПроблеми індивідуалізації навчання креслення засобами комп’ютерних технологійuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы индивидуализации обучения чертежи средствами компьютерных технологийuk_UA
dc.title.alternativeProblems of individualization of computer-aided drawing traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record