Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMarushchak, O. V.
dc.contributor.authorБагрій, Д. С.
dc.contributor.authorБагрий, Д. С.
dc.contributor.authorBagriy, D. S.
dc.contributor.authorТихолаз, Д. В.
dc.contributor.authorTikholaz, D. V.
dc.date.accessioned2019-11-26T13:03:14Z
dc.date.available2019-11-26T13:03:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМарущак О. В. Принципи формування художньо-естетичної компетентності педагога в галузі декоративно-ужиткового мистецтва / О. В. Марущак, Д. С. Багрій, Д. В. Тихолаз // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 82-85uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.011.3-051:[7:005.336.2]
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4666
dc.descriptionТехнологічна освіта. Педагогічні закономірності. Декоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.description.abstractУ статті наведено визначення художньо-естетичної компетентності, схарактеризовано її компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-практичний, рефлексивний, комунікативний, естетичний); визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні закономірності та принципи формування у майбутніх педагогів художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва.uk_UA
dc.description.abstractВ статье приведено определение художественно-эстетической компетентности, охарактеризованы ее компоненты (когнитивный, мотивационно-ценностный, деятельностно-практический, рефлексивный, коммуникативный, эстетический) определены и теоретически обоснованы педагогические закономерности и принципы формирования у будущих педагогов художественно-эстетической компетентности средствами декоративно-прикладного искусства.ru
dc.description.abstractThe article defines artistic and aesthetic competence, its components (cognitive, motivational-value, activity-practical, reflexive, communicative, aesthetic) are characterized; pedagogical regularities and principles of formation of artistic and aesthetic competence by the teachers of decorative and applied art have been determined and theoretically substantiated.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетична компетентністьuk_UA
dc.subjectдекоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectхудожественно-эстетическая компетентностьuk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладное искусствоuk_UA
dc.subjectpedagogueuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectartistic and aesthetic competenceuk_UA
dc.subjectdecorative and applied artsuk_UA
dc.titleПринципи формування художньо-естетичної компетентності педагога в галузі декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeПринципы формирования художественно-эстетической компетентности педагога в области декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.title.alternativePrinciples of formation of artistic and aesthetic competence of the teacher in the field of arts and craftsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record