Show simple item record

dc.contributor.authorЗузяк, Т. П.
dc.contributor.authorZuzyak, T. P.
dc.date.accessioned2019-11-01T07:24:50Z
dc.date.available2019-11-01T07:24:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЗузяк Т. П. Основні закономірності та тенденції розвитку педагогічної освіти на Поділлі в кінці XVIII – початку XX ст. / Т. П. Зузяк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Випуск 48. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2017. – С. 114-120uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.091.4(477.43/.44) «17/19»
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4617
dc.descriptionТехнологічна освіта. Історіографічний пошук. Педагогічна освітаuk_UA
dc.description.abstractВ статті проаналізовані соціокультурні та історичні передумови становлення педагогічної освіти на Поділлі наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст., узагальненні результати історіографічного пошуку, виокремлені самостійні періоди, а також обґрунтувані тенденції та закономірності кожного із періодів розвитку педагогічної освіти Поділля розглядуваного періоду. Доведено, що накопичений досвід організації системи підготовки вчителів на Поділі наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст. є досить суперечливим. Доведено, що саме на Поділлі велися активні пошуки розвитку системних чинників професійно-педагогічної та практичної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовувалася необхідність спеціальної педагогічної освіти на засадах духовності, соціальних і професійних цінностей людської особистості.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы социокультурные и исторические предпосылки становления педагогического образования на Подолье в конце XVIII - начале ХХ в., Обобщении результаты историографического поиска, выделены самостоятельные периоды, а также обоснований тенденции и закономерности каждого из периодов развития педагогического образования Подолья рассматриваемого периода. Доказано, что накопленный опыт организации системы подготовки учителей на Подоле в конце XVIII - в начале ХХ в. является достаточно противоречивым. Доказано, что именно на Подолье велись поиски развития системных факторов профессионально-педагогической и практической подготовки будущих учителей, обосновывалась необходимость специального педагогического образования на основе духовности, социальных и профессиональных ценностей человеческой личности.ru
dc.description.abstractThe article analyzes the sociocultural and historical background of the formation of pedagogical education in Podillia in the late 18th and early 20th centuries, summarizes the results of the historiographical search, identifies independent periods, as well as the substantiated tendencies and regularities of each of the periods of pedagogical education of Podillia of the period under consideration. Proved that the accumulated experience of organizing the teacher training system of Podillia at the end of the XVIII – early XX century was quite controversial. Proved that active searches for the development of systemic factors of vocational and pedagogical and practical training of future teachers were conducted, the necessity of special pedagogical education based on the principles of spirituality, social and professional values of the human personality was substantiated in Podillia.en
dc.publisherКиїв-Вінниця: ТОВ фірма "Планер"uk_UA
dc.subjectПоділляuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectперіодизація педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectПодольеuk_UA
dc.subjectпедагогическое образованиеuk_UA
dc.subjectпериодизация педагогического образованияuk_UA
dc.subjectтенденции развития педагогического образованияuk_UA
dc.subjectPodilliauk_UA
dc.subjectpedagogical educationuk_UA
dc.subjectperiodization of pedagogical educationuk_UA
dc.subjecttendencies of pedagogical education developmentuk_UA
dc.titleОсновні закономірності та тенденції розвитку педагогічної освіти на Поділлі в кінці XVIII – початку XX ст.uk_UA
dc.title.alternativeОсновные закономерности и тенденции развития педагогического образования на Подолье в конце XVIII - начале XX в.uk_UA
dc.title.alternativeBasic regularities and tendencies of pedagogical education development in Podillya at the end of XVIII - beginning of XX centuries.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record