• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Кафедра педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Кафедра педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Authority of educator: essence, structure, forming stages

Thumbnail
View/Open
Authority of Educators.pdf (291.4Kb)
Date
2019
Author
Haluziak, V. M.
Галузяк, В. М.
Kholkovska, I. L.
Холковська, І. Л.
Metadata
Show full item record
Abstract
In the article on the basis of analysis of the different approaches to the understanding of essence of pedagogical authority, the structure, types, principles and stages of forming of authority of a class teacher as an organizer and coordinator of educating process are determined. The authority of an educator is explained as relatively steady emotionally-valued attitude of students toward a teacher in which in some degree trust, respect and admiration are combined. The analysis of quality distinctions between sympathy and respect has led to the determination of two types of pedagogical authority, one of which is based on mainly liking and gratitude, the other is based on respect and confession.
 
У статті на основі аналізу різних підходів до розуміння сутності педагогічного авторитету визначено структуру, типи, принципи і етапи формування авторитету вихователя як організатора і координатора виховного процесу. Авторитет вихователя розглядається як відносно стійке емоційно-ціннісне ставлення учнів до вчителя, в якому у певному співвідношенні поєднуються почуття симпатії, довіри, поваги і захоплення. Аналіз якісних відмінностей між почуттями симпатії і поваги дав підстави для виокремлення двох типів педагогічного авторитету, перший з яких ґрунтується переважно на симпатії та вдячності, інший – на повазі та визнанні.
 
В статье на основе анализа различных подходов к пониманию сущности педагогического авторитета определена структура, типы, принципы и этапы формирования авторитета воспитателя как организатора и координатора воспитательного процесса. Авторитет воспитателя рассматривается как относительно устойчивое эмоционально-ценностное отношение учеников к учителю, в котором в определенном соотношении сочетаются чувства симпатии, доверия, уважения и восхищения. Анализ качественных различий между чувствами симпатии и уважения позволил выделить два типа педагогического авторитета, один из которых основывается преимущественно на симпатии и благодарности, другой - на уважении и признании.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4554
Collections
  • Наукові публікації. Виступи

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Проблема формування авторитету класного керівника 

    Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L. (Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
    У статті на основі аналізу різних підходів до розуміння сутності педагогічного авторитету визначено структуру, типи, принципи і етапи формування авторитету класного керівника як організатора і координатора виховного процесу. ...
  • Роль интертекстуальных включений как маркеров адресованности в романе В. Набокова «Машенька» 

    Вуколова, Виолетта; Vukolova, V. (2014)
    В статье анализируется категория интертекстуальности, которая рассматривается как средство объективации картины мира автора художественного произведения. Понятие интертекстуальности, основанное на идее диалогичности М. М. ...
  • ІТ та соціальні мережі як важлива складова розвитку комунікацій органів публічної влади задля управління сприйняттям змін. 

    Тодорова, О. Л.; Лесик, О.В.; Todorova, O. L.; Lesik, O. V. (2021)
    Актуальність проблеми підвищення ефективності державноуправлінського процесу за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) не викликає сумніву, адже використання комп’ютерної та комунікаційної техніки ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV