Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMarushchak, O. V.
dc.contributor.authorСавлук, В. М.
dc.contributor.authorСавлук, В. Н.
dc.contributor.authorSavluk, V. M.
dc.contributor.authorСвята, М. В.
dc.contributor.authorСвятая, М. В.
dc.contributor.authorSvyata, M. V.
dc.date.accessioned2019-05-21T08:22:53Z
dc.date.available2019-05-21T08:22:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМарущак О. В. Формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва / О. Марущак, В. Савлук, М. Свята // Science, research, development. Pedagogy. #14 (Наука, исследования, развитие. Педагогика. #14) : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (27.02.2019-28.02.2019, London / Лондон. – Warszawa, 2019. – С. 55-59.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.015.31:745/749
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4364
dc.descriptionТехнологічна освіта. Творчі здібності. Художній образuk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано особливості формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва; визначено творчі здібності як можливості студентів, що проявляються в умінні виконувати дії творчого характеру та реалізуються в конкретних продуктах діяльності; наголошено, що творчі здібності в декоративно-прикладній діяльності мають специфічні особливості, пов’язані із психологічними закономірностями художнього сприйняття та процесами створення художнього образу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье охарактеризованы особенности формирования творческих способностей будущих учителей трудового обучения и технологий средствами декоративно-прикладного искусства; определены творческие способности как возможности студентов, проявляются в умении выполнять действия творческого характера и реализуются в конкретных продуктах деятельности; отмечено, что творческие способности в декоративно-прикладной деятельности имеют специфические особенности, связанные с психологическими закономерностями художественного восприятия и процессами создания художественного образа.ru
dc.description.abstractThe article describes the peculiarities of the formation of creative abilities of future teachers of labor education and technologies by means of decorative and applied arts; defined creative abilities as opportunities for students, manifested in the ability to perform creative actions and implemented in specific products of activity; it is emphasized that creative abilities in decorative-applied activities have specific features related to the psychological patterns of artistic perception and the processes of creation of an artistic image.en
dc.publisherLondon / Лондон. – Warszawauk_UA
dc.subjectучитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectдекоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.subjectдії творчого характеруuk_UA
dc.subjectпродукти діяльностіuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectтворческие способностиuk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладное искусствоuk_UA
dc.subjectдействия творческого характераuk_UA
dc.subjectпродукты деятельностиuk_UA
dc.subjectteacher of labor education and technologiesuk_UA
dc.subjectcreative abilitiesuk_UA
dc.subjectarts and craftsuk_UA
dc.subjectcreative actionsuk_UA
dc.subjectproducts of activityuk_UA
dc.titleФормування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeФормирование творческих способностей будущих учителей трудового обучения и технологий средствами декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of creative abilities of future teachers of labor training and technologies means of decorative and applied artsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record