Формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва
Дата
2019Автор
Марущак, О. В.
Marushchak, O. V.
Савлук, В. М.
Савлук, В. Н.
Savluk, V. M.
Свята, М. В.
Святая, М. В.
Svyata, M. V.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті схарактеризовано особливості формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва; визначено творчі здібності як можливості студентів, що проявляються в умінні виконувати дії творчого характеру та реалізуються в конкретних продуктах діяльності; наголошено, що творчі здібності в декоративно-прикладній діяльності мають специфічні особливості, пов’язані із психологічними закономірностями художнього сприйняття та процесами створення художнього образу. В статье охарактеризованы особенности формирования творческих способностей будущих учителей трудового обучения и технологий средствами декоративно-прикладного искусства; определены творческие способности как возможности студентов, проявляются в умении выполнять действия творческого характера и реализуются в конкретных продуктах деятельности; отмечено, что творческие способности в декоративно-прикладной деятельности имеют специфические особенности, связанные с психологическими закономерностями художественного восприятия и процессами создания художественного образа. The article describes the peculiarities of the formation of creative abilities of future teachers of labor education and technologies by means of decorative and applied arts; defined creative abilities as opportunities for students, manifested in the ability to perform creative actions and implemented in specific products of activity; it is emphasized that creative abilities in decorative-applied activities have specific features related to the psychological patterns of artistic perception and the processes of creation of an artistic image.