До проблеми іншомовної компетентності майбутніх учителів трудового навчання
View/ Open
Date
2018Author
Громов, Є. В.
Громов, Е. В.
Gromov, E. V.
Коломієць, Д. І.
Коломиец, Д. И.
Kolomiyets, D. I.
Metadata
Show full item recordAbstract
Стаття присвячена проблематиці підвищення іншомовної компетентності майбутніх магістрів педагогічної освіти за спеціальністю «трудове навчання». Зокрема, питання впровадження викладання магістрантам педагогічних закладів вищої освіти окремих навчальних дисциплін англійською мовою розглядається як один із ефективних шляхів підвищення рівня їхньої іншомовної компетентності. На прикладі навчальної дисципліни «Методологія та методика наукових досліджень» авторами доводиться своєчасність, актуальність і необхідність викладання навчальних дисциплін англійською мовою здобувачам ступеня магістра. Статья посвящена проблематике повышения иноязычной компетентности будущих магистров педагогического образования по специальности «трудовое обучение». В частности, вопросы внедрения преподавания магистрантам педагогических высших учебных заведений отдельных учебных дисциплин на английском языке рассматривается как один из эффективных путей повышения уровня их иноязычной компетентности. На примере учебной дисциплины «Методология и методика научных исследований» авторами приходится своевременность, актуальность и необходимость преподавания учебных дисциплин на английском языке соискателям степени магистра. The article is devoted to the problems of improving foreign language competence of future Masters of pedagogical education in specialty «labor training». In particular, the matter of teaching some general educational disciplines in English is considered as one of the most effective ways of increasing their foreign language competence. Making an example of the academic discipline «Methodology and Principles of Scientific Research», the authors substantiate timeliness, urgency and the need of teaching undergraduate students certain disciplines in English.