Оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій шляхом упровадження інтерактивних методів навчання

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Шевцова, Л. О.
Шевцова, Л. А.
Shevtsova, L. O.
Збрицький, М. М.
Збрицкий, Н. Н.
Zbritsky, M. M.
Глуханюк, М. М.
Глуханюк, В. Н.
Gluhanyuk, V. M.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля»

Abstract

У статті представлено аналіз умов активізації пізнавальної діяльності на рівні інновацій, що стосуються організації, форм і методів навчання та розглянутий алгоритм впровадження методів інтерактивного навчання в процес вивчення майбутніми вчителями технологій курсу безпеки життєдіяльності.
В статье представлен анализ условий активизации познавательной деятельности на уровне инноваций, касающихся организации, форм и методов обучения и рассмотрен алгоритм внедрения методов интерактивного обучения в процесс изучения будущими учителями технологий курса безопасности жизнедеятельности.
The article presents an analysis of the conditions for the activation of cognitive activity at the level of innovations related to the organization, forms and methods of teaching and the algorithm of the introduction of methods of interactive learning in the process of studying future technology teachers of the course of life safety.

Description

Технологічна освіта. Інновації. Інтерактивне навчання

Citation

Шевцова Л. О. Оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій шляхом упровадження інтерактивних методів навчання / Л. О. Шевцова, М. М. Збрицький, В. М. Глуханюк // Графічна підготовка як складова професійної освіти вчителя трудового навчання і технологій : збірник наукових праць / В. С. Гаркушевський (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2018. – Вип. 1. – С.59-62

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By