Методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма
Loading...
Files
Date
Authors
Марущак, О. В.
Maruschak, O.V.
Бойчук, С. О.
Бойчук, С. А.
Boichuk, S.O.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця: ПП Балюк І. Б.
Abstract
У статті схарактеризовано сутність поняття образно-асоціативного мислення; наведено класифікацію джерел натхнення як творчого прообразу, який є основоположним і визначним аспектом у формуванні стильових, образно-емоційних і формоутворювальних характеристик у задуманому автором костюмі; послідовність трансформації творчого джерела в нові форми модного одягу у процесі проектно-художньої діяльності; обґрунтовано теоретичні та методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма.
В статье охарактеризованы сущность понятия образно-ассоциативного мышления; приведена классификация источников вдохновения как творческого прообраза, который является основополагающим и определяющим аспектом в формировании стилевых, образно-эмоциональных и формообразующих характеристик в задуманном автором костюме; последовательность трансформации творческого источника в новые формы модной одежды в процессе проектно-художественной деятельности; обоснованы теоретические и методические аспекты развития у будущих учителей трудового обучения и технологий образно-ассоциативного мышления в процессе художественного проектирования костюма.
The article describes the essence of the concept of figurative-associative thinking; the classification of sources of inspiration as a creative prototype is given, which is a fundamental and outstanding aspect in the formation of stylistic, figurative-emotional and form-forming characteristics in the designer's costume; a sequence of transformation of the creative source into new forms of fashion clothing in the process of design and artistic activity; the theoretical and methodical aspects of the development of future teachers of labor education and technologies of figurative and associative thinking in the process of artistic designing of a suit are substantiated.
В статье охарактеризованы сущность понятия образно-ассоциативного мышления; приведена классификация источников вдохновения как творческого прообраза, который является основополагающим и определяющим аспектом в формировании стилевых, образно-эмоциональных и формообразующих характеристик в задуманном автором костюме; последовательность трансформации творческого источника в новые формы модной одежды в процессе проектно-художественной деятельности; обоснованы теоретические и методические аспекты развития у будущих учителей трудового обучения и технологий образно-ассоциативного мышления в процессе художественного проектирования костюма.
The article describes the essence of the concept of figurative-associative thinking; the classification of sources of inspiration as a creative prototype is given, which is a fundamental and outstanding aspect in the formation of stylistic, figurative-emotional and form-forming characteristics in the designer's costume; a sequence of transformation of the creative source into new forms of fashion clothing in the process of design and artistic activity; the theoretical and methodical aspects of the development of future teachers of labor education and technologies of figurative and associative thinking in the process of artistic designing of a suit are substantiated.
Description
Трудове навчання. Дизайн-освіта. Проектування костюма.
Keywords
дизайн-освіта, учитель трудового навчання та технологій, художнє проектування костюма, образно-асоціативне мислення, методика навчання, дизайн-образование, учитель трудового обучения и технологий, художественное проектирование костюма, образно-ассоциативное мышление, методика обучения, design education, teacher of labor education and technology, artistic costume design, figurative and associative thinking, training method
Citation
Марущак О.В. Методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма / О.В. Марущак, С.О. Бойчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – С. 55 - 56.