Методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Марущак, О. В.
Maruschak, O.V.
Бойчук, С. О.
Бойчук, С. А.
Boichuk, S.O.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця: ПП Балюк І. Б.

Abstract

У статті схарактеризовано сутність поняття образно-асоціативного мислення; наведено класифікацію джерел натхнення як творчого прообразу, який є основоположним і визначним аспектом у формуванні стильових, образно-емоційних і формоутворювальних характеристик у задуманому автором костюмі; послідовність трансформації творчого джерела в нові форми модного одягу у процесі проектно-художньої діяльності; обґрунтовано теоретичні та методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма.
В статье охарактеризованы сущность понятия образно-ассоциативного мышления; приведена классификация источников вдохновения как творческого прообраза, который является основополагающим и определяющим аспектом в формировании стилевых, образно-эмоциональных и формообразующих характеристик в задуманном автором костюме; последовательность трансформации творческого источника в новые формы модной одежды в процессе проектно-художественной деятельности; обоснованы теоретические и методические аспекты развития у будущих учителей трудового обучения и технологий образно-ассоциативного мышления в процессе художественного проектирования костюма.
The article describes the essence of the concept of figurative-associative thinking; the classification of sources of inspiration as a creative prototype is given, which is a fundamental and outstanding aspect in the formation of stylistic, figurative-emotional and form-forming characteristics in the designer's costume; a sequence of transformation of the creative source into new forms of fashion clothing in the process of design and artistic activity; the theoretical and methodical aspects of the development of future teachers of labor education and technologies of figurative and associative thinking in the process of artistic designing of a suit are substantiated.

Description

Трудове навчання. Дизайн-освіта. Проектування костюма.

Citation

Марущак О.В. Методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма / О.В. Марущак, С.О. Бойчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – С. 55 - 56.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By