• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Розвиток мислення через перенесення й узагальнення знань і встановлення міжпредметних зв’язків під час навчання технологій учнів середньої школи

Thumbnail
View/Open
1Гаркушевський.pdf (416.8Kb)
Date
2018
Author
Гаркушевський, В. С.
Гаркушевский, В. С.
Garkushevsky, V. S.
Понуляк, Д. Я.
Ponulyak, D. Ya.
Слободяник, Р. Л.
Слободянык, Р. Л.
Slobodyanyk, R. L.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглядаються умови усебічного вивчення окремих понять, явищ, закономірностей, технологій. Встановлено, що необхідними умовами перенесення знань мають бути зв’язок навчальних тем і понятійного апарату, єдність загальнонаукового та технологічного спрямування. Одним із ефективних способів організації пізнавальної діяльності учнів в навчанні технологій є встановлення систем міжпредметних зв’язків пов’язане із загальними психічними законами виникнення зв’язків, міжсистемних чи міжпредметних асоціацій, що складають основу засвоєння знань.
 
В статье рассматриваются условия всестороннего изучения отдельных понятий, явлений, закономерностей, технологий. Установлено, что необходимыми условиями переноса знаний должны быть связь учебных тем и понятийного аппарата, единство общенаучного и технологического направления. Одним из эффективных способов организации познавательной деятельности учащихся в обучении технологий является установка систем межпредметных связей связано с общими психическими законами возникновения связей, межсистемных или межпредметных ассоциаций, составляющих основу усвоения знаний.
 
The article deals with the conditions for a comprehensive study of individual concepts, phenomena, patterns, and technologies. It has been established that the necessary conditions for the transfer of knowledge should be the connection between educational themes and conceptual apparatus, the unity of general scientific and technological orientation. One of the effective ways of organizing cognitive activity of students in teaching technology is the establishment of systems of interdisciplinary connections associated with the general mental laws of the emergence of links, inter-system or inter-subject associations, which form the basis for the learning of knowledge.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4280
Collections
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV