Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMaruschak, O. V.
dc.contributor.authorМагдич, Я. І.
dc.contributor.authorМагдич, Я. И.
dc.contributor.authorMagdych, Ya. І.
dc.date.accessioned2019-05-07T09:10:09Z
dc.date.available2019-05-07T09:10:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМарущак О. В. Інтеграційний підхід у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умова збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва / О. В. Марущак, Я. І. Магдич // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип.2. – С.19 - 22.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.313:745/749
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4267
dc.descriptionТехнологічна освіта. Декоративно-ужиткове мистецтво. Вчитель трудового навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано об’єктивну доцільність застосування інтеграційного підходу в навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умови збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва; схарактеризовано синтезу природу декоративно-ужиткового мистецтва; визначено компетенції в художній діяльності, які формуються у майбутніх учителів трудового навчання та технологій під час застосування інтеграційного підходу до навчання; етапи формування здатності студента до застосування інтеграційного підходу в декоративно-ужитковому мистецтві.uk_UA
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectучитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectдекоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.subjectінтеграційний підхідuk_UA
dc.subjectприкладні види мистецтваuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладное искусствоuk_UA
dc.subjectинтеграционный подходuk_UA
dc.subjectприкладные виды искусстваuk_UA
dc.subjectteacher of labor training and technologyuk_UA
dc.subjectdecorative and applied artsuk_UA
dc.subjectintegration approachuk_UA
dc.subjectapplied artsuk_UA
dc.titleІнтеграційний підхід у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умова збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeИнтеграционный подход в обучении будущих учителей трудового обучения и технологий как условие сохранения традиций декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.title.alternativeIntegration approach in the training of future teachers of labor education and technologies as a condition for preserving the traditions of arts and craftsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.abstractВ статье теоретически обосновано объективную целесообразность применения интеграционного подхода в обучении будущих учителей трудового обучения и технологий как условия сохранения традиций декоративно-прикладного искусства; охарактеризован синтеза природу декоративно-прикладного искусства; определены компетенции в художественной деятельности, формируются в будущих учителей трудового обучения и технологий при применении интеграционного подхода к обучению; этапы формирования способности студента к применению интеграционного подхода в декоративно-прикладном искусстве.ru
dcterms.abstractThe article substantiates the theoretical substantiation of the objective application of the integration approach in the training of future teachers of labor training and technology as a condition for preserving the traditions of decorative and applied arts; synthetic nature of decorative and applied arts is characterized; defined competences in artistic activity that are formed by future teachers of labor training and technology when applying the integration approach to learning; stages of formation of the student’s ability to apply an integration approach in decorative and applied arts.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record