• ua
    • русский
    • English
  • ua 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Вивчення можливостей мультимедійних технологій профільного навчання у старшій школі

Thumbnail
View/Open
3 К.О. Миколайчук.pdf (1.023Mb)
Date
2019
Author
Цвілик, С. Д.
Цвилык, С. Д.
Tsvilik, S. D.
Гаркушевський, В. С.
Гаркушевский, В. С.
Garkushevsky, V. S.
Миколайчук, К. О.
Миколайчук, К. А.
Mykolaychuk, K. O.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті йдеться про можливості застосування мультимедійних технологій під час навчання швейного обладнання в основній і профільній школі. Встановлено, що вчитель має володіти достатнім рівнем інформаційної культури, щоб користуватися матеріалами електронних підручників, енциклопедій, тренажерів, ресурсами Інтернету. Аналіз мультимедійних уроків-презентацій, виконаних, в програмі PowerPoint, а також окремих уроків з використанням електронних навчальних посібників показує їх значний навчальний ефект. Визначено, що мультимедійним можна вважати урок або його фрагмент, на якому використовується інформування за допомогою технічних засобів, перш за все, комп'ютера.
 
В статье говорится о возможности применения мультимедийных технологий при обучении швейного оборудования в основной и профильной школе. Установлено, что учитель должен обладать достаточным уровнем информационной культуры, чтобы пользоваться материалами электронных учебников, энциклопедий, тренажеров, ресурсами Интернета. Анализ мультимедийных уроков-презентаций, выполненных, в программе PowerPoint, а также отдельных уроков с использованием электронных учебных пособий показывает их значительное обучающий эффект. Определено, что мультимедийным можно считать урок или его фрагмент, на котором используется информирования с помощью технических средств, прежде всего, компьютера.
 
The article deals with the possibilities of using multimedia technologies during the training of sewing equipment in the main and profile schools. It has been established that the teacher must have a sufficient level of information culture to use the materials of electronic textbooks, encyclopedia, simulators, Internet resources. The analysis of multimedia presentation lessons executed in the PowerPoint program, as well as individual lessons using electronic tutorials, shows their significant educational effect. It is determined that multimedia can be considered a lesson or a fragment thereof, which uses informing by means of technical means, first of all, of a computer.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4254
Collections
  • Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV