Ефективність модульної системи організації профільного навчання швейної справи в старшій школі
View/ Open
Date
2018Author
Цвілик, С. Д.
Цвилык, С. Д.
Tsvilik, S. D.
Люлько, Н. М.
Lyulko, N. M.
Пухлик, Л. Ю.
Пухлык, Л. Ю.
Pukhlik, L. Yu.
Metadata
Show full item recordAbstract
В статті розглядаються проблеми організації модульного навчання швейної справи в старшій школі. Встановлено, що модульна програма складається з окремих модулів і враховує: цільове призначення інформаційного матеріалу; сполучення комплексних інтегруючих і часткових дидактичних цілей; повноту навчального матеріалу в модулях; відносну самостійність елементів модуля; реалізацію зворотного зв'язку; оптимальну передачу інформаційного і методичного матеріалу вчителя учневі. В статье рассматриваются проблемы организации модульного обучения швейному делу в старшей школе. Установлено, что модульная программа состоит из отдельных модулей и учитывает: целевое назначение информационного материала; сообщения комплексных интегрирующих и частных дидактических целей; полноту учебного материала в модулях; относительную самостоятельность элементов модуля реализацию обратной связи; оптимальную передачу информационного и методического материала учителя ученику. The article deals with the problems of the organization of modular training in the sewing business at an elementary school. It is established that the modular program consists of separate modules and takes into account: the purpose of the information material; combination of complex integrating and partial didactic goals; completeness of educational material in modules; relative independence of module elements; feedback implementation; optimal transfer of informational and methodical material of the teacher to the student.