dc.contributor.author | Глущук, О. П. | |
dc.contributor.author | Hlushchuk, O. P. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-27T10:24:26Z | |
dc.date.available | 2018-07-27T10:24:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Глущук О. П. Педагогічні умови розвитку вмінь спілкування у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Глущук // Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Вінниця, 29-30 листопада 2017 р.).– Вінниця : Нілан ЛТД, 2017. – С. 31-34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3504 | |
dc.description | Дошкільна педагогіка. Формування у дошкільників умінь спілкування | uk_UA |
dc.description.abstract | Визначено педагогічні умови розвитку у старших дошкільників умінь спілкування з однолітками: забезпечення взаєморозуміння, довірливих стосунків у діадах «педагог-діти», «дитина-діти», «дитина-дитина»; врахування у виховній роботі взаємозв'язків між статусом дитини і сформованістю в неї емпатії; збагачення уявлень дітей про емпатійні форми поведінки; формування в дітей комунікативного досвіду; підтримання емоційно позитивного характеру спілкування педагога з дітьми, а також дітей між собою; піклування про емоційне благополуччя кожної дитини. | uk_UA |
dc.description.abstract | Определены педагогические условия развития у старших дошкольников умений общения с ровесниками: обеспечение взаимопонимания, доверительных отношений в диадах "педагог-дети", "ребенок-дети", "ребенок-ребенок"; учет в воспитательной работе взаимосвязей между статусом ребенка и сформированностью у него эмпатии; обогащение представлений детей об эмпатических формах поведения; формирование у детей коммуникативного опыта; поддержание эмоционально позитивного характера общения педагога с детьми, а также детей между собой; забота об эмоциональном благополучии каждого ребенка. | ru |
dc.description.abstract | The pedagogical conditions for the development of the skills of communicating with peers have been determined in the senior preschool children: ensuring mutual understanding, trusting relations in diads "teacher-children", "child-children", "child-child"; taking into account in the educational work the interrelations between the status of the child and the formation of empathy; enriching children's beliefs about empathic forms of behavior; formation of communicative experience in children; maintaining the emotionally positive nature of the teacher's communication with children, as well as children among themselves; care for the emotional well-being of each child. | en |
dc.publisher | Вінниця : Нілан ЛТД | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | уміння спілкування | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | педагогические условия | uk_UA |
dc.subject | умения общения | uk_UA |
dc.subject | старшие дошкольники | uk_UA |
dc.subject | эмпатия | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | communication skills | uk_UA |
dc.subject | senior preschoolers | uk_UA |
dc.subject | empathy | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку вмінь спілкування у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогические условия развития умений общения у детей старшего дошкольного возраста | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of development of communication skills in children of senior preschool age | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |