Show simple item record

dc.contributor.authorГлущук, О. П.
dc.contributor.authorHlushchuk, O. P.
dc.date.accessioned2018-07-27T10:24:26Z
dc.date.available2018-07-27T10:24:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГлущук О. П. Педагогічні умови розвитку вмінь спілкування у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Глущук // Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Вінниця, 29-30 листопада 2017 р.).– Вінниця : Нілан ЛТД, 2017. – С. 31-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3504
dc.descriptionДошкільна педагогіка. Формування у дошкільників умінь спілкуванняuk_UA
dc.description.abstractВизначено педагогічні умови розвитку у старших дошкільників умінь спілкування з однолітками: забезпечення взаєморозуміння, довірливих стосунків у діадах «педагог-діти», «дитина-діти», «дитина-дитина»; врахування у виховній роботі взаємозв'язків між статусом дитини і сформованістю в неї емпатії; збагачення уявлень дітей про емпатійні форми поведінки; формування в дітей комунікативного досвіду; підтримання емоційно позитивного характеру спілкування педагога з дітьми, а також дітей між собою; піклування про емоційне благополуччя кожної дитини.uk_UA
dc.description.abstractОпределены педагогические условия развития у старших дошкольников умений общения с ровесниками: обеспечение взаимопонимания, доверительных отношений в диадах "педагог-дети", "ребенок-дети", "ребенок-ребенок"; учет в воспитательной работе взаимосвязей между статусом ребенка и сформированностью у него эмпатии; обогащение представлений детей об эмпатических формах поведения; формирование у детей коммуникативного опыта; поддержание эмоционально позитивного характера общения педагога с детьми, а также детей между собой; забота об эмоциональном благополучии каждого ребенка.ru
dc.description.abstractThe pedagogical conditions for the development of the skills of communicating with peers have been determined in the senior preschool children: ensuring mutual understanding, trusting relations in diads "teacher-children", "child-children", "child-child"; taking into account in the educational work the interrelations between the status of the child and the formation of empathy; enriching children's beliefs about empathic forms of behavior; formation of communicative experience in children; maintaining the emotionally positive nature of the teacher's communication with children, as well as children among themselves; care for the emotional well-being of each child.en
dc.publisherВінниця : Нілан ЛТДuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectуміння спілкуванняuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectумения общенияuk_UA
dc.subjectстаршие дошкольникиuk_UA
dc.subjectэмпатияuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectsenior preschoolersuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.titleПедагогічні умови розвитку вмінь спілкування у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия развития умений общения у детей старшего дошкольного возрастаuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of development of communication skills in children of senior preschool ageuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record